Hoe vind ik of mijn abonnement bij T-Mobile ook echt opgezegd is

  • 17 September 2023
  • 9 reacties
  • 74 Bekeken

Wil beginnen met wat een slechte klantenservice. Probeer al dagen via de chat iemand van odido te spreken te krijgen, maar na 10 dagen nog niet gelukt. Ik vul dit formulier nu al voor de 2e keer in, gaat ook niet soepel, maar oke.

Ik woon ruim 6 maanden in het buitenland. Voor vertrek heb ik bij Tmobile al mijn abonnementen opgezegd. Tv internet per 1st volgende datum (is goed gegaan) en mijn mobiele abonnement per einddatum. Nu we over gezet zijn naar odido kan ik niet terugvinden of mijn abonnement ook echt opgezegd is. Bij de app krijg ik constant errors als ik iets probeer aan te klikken, klantenservice chat onbereikbaar en online kan ik niet inloggen omdat ik het mobiele nummer niet meer gebruik en ik via 2staps verificatie moet inloggen. Bellen ga ik niet doen, belminuten zijn beperkt en ga niet afwachten of ik daar ook te horen krijg dat er niemand beschikbaar is op dit moment. 

 

Hoe kom ik er nu achter of het wel echt opgezegd is? 

Marciano van Odido 7 maanden geleden

 Hi @BdeVries, niet leuk om te lezen dat je mijn collega's van de klantenservice niet kon bereiken. Wel fijn dat je de Community hebt gevonden. We helpen je graag direct verder! Ik zie dat mijn collega op 18 januari de opzegging heeft uitgevoerd, dus die is zeker goed doorgekomen. Ik heb je zojuist opnieuw een bevestigingsmail gestuurd. De einddatum van je contract is 28-10-2023

Laat je het me weten of je de mail hebt ontvangen en het nu in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je een hele fijne tijd in het buitenland! 😄

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BdeVries 

Heb je een bevestiging via de mail gekregen van de abonnementen die zijn opgezegd? Dan zou het goed moeten zijn 

Helaas kan ik geen emails terugvinden, waarschijnlijk verwijderd bij het terugsturen van de tmobile thuis apparatuur. Zoveel mails gehad rond die tijd met alles opzeggen etc, ivm de emigratie. Ik ben er vrij zeker van dat ik dat heb ontvangen, maar wil er nu 100% zeker van zijn vandaar dat ik nu opzoek ben naar een antwoord 😊

Reputatie 7
Badge +15

@BdeVries 

Ah oke, je kan ook je bankrekening bekijken of er nog geld wordt afgeschreven ja of nee.

Mijn abonnement loopt eind oktober af dus natuurlijk zijn er nog afschrijvingen, als het dalijk toch niet opgezegd blijkt te zijn verlengen ze het ongevraagd met een jaar dat wil ik voorkomen. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @BdeVries  Er wordt nooit zonder toestemming iets met een jaar verlengd. Als het niet goed is gegaan gaat het over een maand en zeker geen jaar als je abonnement is afgesloten voor 1 jaar
Elk Abonnement heeft een maand opzegtermijn. 
De moderators kunnen je verder helpen zodra je aan de beurt bent

Stilzwijgend verlengen bestaat zeker wel, maar wist niet van het maandelijks opzegbaar. Wat ik wel weer bijzonder vind, want ik kon alleen per einddatum opzeggen? Weet vrij zeker dat ik het opgezegd heb, wil weten waar ik dit kan terugvinden. That's it.. Wil niet onnodig langer betalen, nu al 6 maanden voor niks betaald, want ookal ben je binnen europa is er toch ineens een limiet qua datagebruik. Ik wacht een reactie van een moderator af..

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BdeVries 

Als je een Nederlands abonnement meer buiten NL in de EU dan in NL gebruikt ia dat inderdaad reden om een waarschuwing te sturen en mag een provider dan een meerprijs  voor data gaan rekenen. Als je lang buiten je home country bent dien je een lokale simkaart in dat land te kopen. 

Reputatie 7
Badge +9

 Hi @BdeVries, niet leuk om te lezen dat je mijn collega's van de klantenservice niet kon bereiken. Wel fijn dat je de Community hebt gevonden. We helpen je graag direct verder! Ik zie dat mijn collega op 18 januari de opzegging heeft uitgevoerd, dus die is zeker goed doorgekomen. Ik heb je zojuist opnieuw een bevestigingsmail gestuurd. De einddatum van je contract is 28-10-2023

Laat je het me weten of je de mail hebt ontvangen en het nu in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je een hele fijne tijd in het buitenland! 😄

@Marciano van Odido bedankt! Ik heb de email ontvangen.

 

Blij om te horen dat het inderdaad goed verwerkt was.

 

Bedankt voor de hulp! 

Reageer