Beantwoord

Hoewel ik voor de bestelling heb betaald, wordt mij gevraagd opnieuw te betalen.

  • 23 November 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hoewel ik voor mijn bestelnummer 204268821 had betaald, ontving ik een e-mail met het verzoek om opnieuw te betalen. Als ik de status van de bestelling controleer, staat er dat er geen betaling heeft plaatsgevonden.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 November 2023, 13:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tarik, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een bestelling hebt gedaan en bedankt voor het meesturen van je ordernummer. Wat apart dat je wordt gevraagd om de betaling te doen. Ook dat het via AMP geleverd gaat worden. Heb je inmiddels iets van AMP gehoord? Anders kan ik je bestelling het beste annuleren, zodat je hem opnieuw kunt plaatsten. Laat het me maar weten of je dit wil! 😄

Ja, ik wil graag de bestelling annuleren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tarik, ik heb je bestelling zojuist geannuleerd! Laat je het me weten of het is gelukt met een nieuwe bestelling? Ik verneem graag van je! 😄

Reageer