Ik kan mijn account niet koppelen

  • 30 September 2023
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Er staat niet dat ik bij een ander abonnement zit of iets dergelijks, er staat gewoon: 

Ik heb al vaak op een ander moment geprobeerd, ook een complete nieuwe account aangemaakt, lukte nog steeds niet, en ik heb ook de app verwijderd en weer gedownload, ook niets, ook heb ik mijn cookies en cache gecleared, werkte ook niet, probeerde ook met verschillende devices/wifis, ook hetzelfde probleem.
ik ben ook nog naar een odido winkel geweest (voor een iPhone 15 early renewal, en ook voor dit probleem) maar ze konden mijn nummer niet koppelen dus toen hadden we de iPhone besteld via hun PC


4 reacties

Er staat niet dat ik bij een ander abonnement zit of iets dergelijks, er staat gewoon: 

Ik heb al vaak op een ander moment geprobeerd, ook een complete nieuwe account aangemaakt, lukte nog steeds niet, en ik heb ook de app verwijderd en weer gedownload, ook niets, ook heb ik mijn cookies en cache gecleared, werkte ook niet, probeerde ook met verschillende devices/wifis, ook hetzelfde probleem.
ik ben ook nog naar een odido winkel geweest (voor een iPhone 15 early renewal, en ook voor dit probleem) maar ze konden mijn nummer niet koppelen dus toen hadden we de iPhone besteld via hun PC

iemand alsjeblief een idee wat ik kan doen?

Reputatie 1

Zie je je abo wel via de Odido website met hetzelfde account? Anders daar eens proberen toe te voegen. Ik vermoed dat als dat lukt je abo ook automatisch in de app verschijnt.

https://www.odido.nl/login

Reputatie 7
Badge +14

Beste @hosxo Welkom bij Odido!

Je krijgt hulp als de moderators er weer zijn. Er schijnt een technisch probleem te zijn wat ze zo snel mogelijk proberen op te lossen.

 Zet je klantnummer en geboortedatum vast in je forum account.

Het helpt niet om je topic om hoog te halen🫣👎🏻 
Fijne avond! 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hosxo 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer