Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • 18 January 2024
  • 5 reacties
  • 728 Bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen en ik zou graag willen weten of ik dit nummer terug kan krijgen, want ik heb het nog nooit gebruikt en het is er gewoon, het telefoonnummer is [verwijderd door moderator].

Is het mogelijk om een terugbetaling te krijgen voor de periode dat ik het niet heb gebruikt?

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2024, 16:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @RTKACHENKO ,

Als je een abonnement wilt opzeggen, en je bent buiten het contracttermijn dan kan dat zeker. Daarvoor kun je bellen naar 0800-0092. Als je het nummer wilt behouden, dan is het verstandig eerst een abonnement bij je nieuwe provider aan te kopen en daar dan nummerbehoud aanvragen. Dan wordt er een verzoek bij Odido ingediend en is dat tevens de opzegging van je Odido abonnement. Vanwege het opzegtermijn van 1 maand zal de datum van porteren ca. 30 dagen later zijn.

Als je een abonnement niet gebruikt zullen de abonnementskosten wel in rekening worden gebracht. Als je alleen naar gebruik wilt betalen, dan is het advies nu een prepaid kaart te nemen. Abonnementkosten kunnen niet achteraf hiervoor worden gecrediteerd.

Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?

En je kunt de kaart met het [verwijderd door moderator] nummer blokkeren omdat ik hem niet gebruik

Reputatie 7
Badge +14

Zo werkt het niet @RTKACHENKO , bel het gratis telefoonnummer wat ik je gaf. Dan wordt jouw identiteit geverifieerd en kun je het abonnement opzeggen.

Reputatie 7
Badge +14

Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?

Nee, als je een abonnement  hebt gebruikt krijg je niet achteraf je geld terug. Dan had je dit abonnement  niet moeten afsluiten en een prepaid oplossing moeten nemen.

Reageer