Beantwoord

Ingangsdatum mobiel abo ivm verblijf in buitenland

  • 21 February 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Ik ben nog in het buitenland tot 11 maart. Ik wil gebruik maken van Haastmakers aanbieding 20GB 120 min bellen. Heb ook Internet en TV bij Odido vanaf 25 maart.
Twee problemen:

1: ik wil graag met nummerbehoud abo in laten gaan op 12 maart (ivm buitenlandverblijf) of evt 25 maart (direct klankvoordeel). Hoe kan ik abo dan in laten gaan? PS: ik heb nu een Vodafone prepaid!

2: het lukt me niet om via mijn account een mobiel abo bij te bestellen. Ik krijg steeds de boodschap dat dat niet kan omdat ik niet de contracthouder ben…..maar dat ben ik wel!?

Iemand die hiermee kan helpen? En klopt het dat de haastmakers ten einde lopen over een dag of 5?! Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Frank vH 23 February 2024, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Frank, gaaf dat je een nieuw mobiel abonnement wil bestellen! Het is bij ons bekend dat het inderdaad niet lukt als je dit via Mijn Odido > nieuw abonnement bestellen probeert. Dan krijg je deze foutmelding. Mijn collega's werken er nog aan om dit op te lossen. Als je via odido.nl de bestelling plaatst moet het wel gewoon lukken! Onze Haastmakers lopen inderdaad nog tot en met zondag de 25e!

Wat betreft nummerbehoud: wil je je 06-nummer in je profiel zetten (onder het kopje Klantnummer)? Dan kijk ik graag met je mee om nummerbehoud uit te stellen naar 12 of 25 maart. Laat het me maar weten waar je voorkeur naar uitgaat! 😄

Hoi Frank, gaaf dat je een nieuw mobiel abonnement wil bestellen! Het is bij ons bekend dat het inderdaad niet lukt als je dit via Mijn Odido > nieuw abonnement bestellen probeert. Dan krijg je deze foutmelding. Mijn collega's werken er nog aan om dit op te lossen. Als je via odido.nl de bestelling plaatst moet het wel gewoon lukken! Onze Haastmakers lopen inderdaad nog tot en met zondag de 25e!

Wat betreft nummerbehoud: wil je je 06-nummer in je profiel zetten (onder het kopje Klantnummer)? Dan kijk ik graag met je mee om nummerbehoud uit te stellen naar 12 of 25 maart. Laat het me maar weten waar je voorkeur naar uitgaat! 😄

@Marciano van Odido Dank voor je reactie. Ofschoon het dus waarschijnlijk ook via Odido/jou zou kunnen lopen, heb ik toch maar gebruik gemaakt van een aanbod via Ritel.
( https://www.ritel.nl/sim-only/odido )

Zij zeggen dat ze ook de ingangsdatum naar wens kunnen aanpassen, én zij bieden er nog een boombox als presentje bij. nooit weg natuurlijk! Vertrouw er op dat het allemaal goed zal verlopen via hen?!! 

Nogmaals bedankt voor jouw reactie! 

Met vriendelijke groeten,
Frank van Herwaarden

Reputatie 7
Badge +9

Hi Frank, uiteraard graag gedaan. Wow een boombox erbij is zeker mooi meegenomen! Ik ga er wel vanuit dat het ook via Ritel goed zal verlopen. Houd me op de hoogte? Ik hoor het graag en voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄

Reageer