Ingangsdatum verlenging mobiel abonnement

  • 19 September 2023
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 2

Hi, ik heb om 22u30 mijn mobiele abonnement verlengd. Ik was in de veronderstelling dat deze direct in zou gaan, mijn t-mobile abonnement was al in 2021 verlengbaar.

Ik heb een email bevestiging gehad maar zie nog niet dat het nieuwe abonnement is ingegaan. Wel zie ik een nieuw abonnement met ingangsdatum 16 januari 2024. Terwijl in de bevestigingsmail 18 sept ‘23 staat. 
 

Iemand hier ervaring mee?

Japp0 7 maanden geleden

Via de klantenservice ( 1 uur gisteren en 2 uur vandaag gekost) nu een coulanceregeling gekregen (dank je wel Renuschka) aangezien het nieuwe abonnement pas ingaat zodra de nieuwe eSim thuis is bezorgd. En dat duurt een paar dagen. Dus die startdatum van januari is fictief tot een en ander is thuisbezorgd. En aangezien ik in het buitenland zit had ik graag die eSim digitaal ontvangen, maar door een storing bij Odido had ik niet die keuze. Heb gisteren wel een nieuwe eSim gekregen via de mail door een andere SD medewerker, maar dat hielp helaas niet bij het activeren van het nieuwe abonnement. Als laatste wil ik medewerker Abdul nog bedanken om me een uur in de wacht te zetten zonder terug te komen met een antwoord. Dat is zoooo niet netjes!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mike1308 

Normaal is het zo dat als je huidige abonnement nog even loopt dan gaat de verlenging pas in na de einddatum van je huidige abonnement.

Als het contract al sinds 2021 verlengbaar is dan zou deze nu direct moeten ingaan.

Zie je het nieuwe abonnement in je Odido account bij abonnement onder het kopje nieuw en kan je de einddatum van je huidige contract nog eens controleren?

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Oude contract is al afgelopen (ik kom van Tele2). Nieuwe contract staat op ingangsdatum januari. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Hebben jullie ook een toestel genomen bij je abonnement? Dan wordt de ingangsdatum gewijzigd zodra jij je toestel ontvangt. Mocht dat niet het geval zijn kunnen jullie dan je bestelnummer delen? Dan kan ik de bestelling controleren. 

 

Reputatie 1

Geen toestel besteld. Bestelnummer 201229004

Reputatie 1

Via de klantenservice ( 1 uur gisteren en 2 uur vandaag gekost) nu een coulanceregeling gekregen (dank je wel Renuschka) aangezien het nieuwe abonnement pas ingaat zodra de nieuwe eSim thuis is bezorgd. En dat duurt een paar dagen. Dus die startdatum van januari is fictief tot een en ander is thuisbezorgd. En aangezien ik in het buitenland zit had ik graag die eSim digitaal ontvangen, maar door een storing bij Odido had ik niet die keuze. Heb gisteren wel een nieuwe eSim gekregen via de mail door een andere SD medewerker, maar dat hielp helaas niet bij het activeren van het nieuwe abonnement. Als laatste wil ik medewerker Abdul nog bedanken om me een uur in de wacht te zetten zonder terug te komen met een antwoord. Dat is zoooo niet netjes!

Heb net >1 uur in de wacht gehangen bij de klantenservice. Lijkt of er gewoon niemand aan het werk is. 
 

maar mijn vraag:

hebben jullie een abonnement gekozen met een hogere internet snelheid? En hebben jullie nu ook een hogere snelheid?

ik had de unlimited basis (300mbps) en heb nu de Premium (1Gbps). Bij meting blijkt mijn huidige snelheid lager dan met m’n vorige abonnement. Herkennen jullie dit? Wie weet wat ik nu nog kan doen? 
Wat in ieder geval niet helpt:

  • opnieuw opstarten telefoon 
  • simkaart uit/in telefoon 
  • Aanpassen mobiele datanetwerk adres
  • (bestelnummer 200790171)

Ik zag dat er gisteren iemand van ODIDO mee had gelezen. Misschien vandaag ook? Een reactie zou fijn zijn… alvast bedankt

Reageer