Hi, ik heb om 22u30 mijn mobiele abonnement verlengd. Ik was in de veronderstelling dat deze direct in zou gaan, mijn t-mobile abonnement was al in 2021 verlengbaar.
Ik heb een email bevestiging gehad maar zie nog niet dat het nieuwe abonnement is ingegaan. Wel zie ik een nieuw abonnement met ingangsdatum 16 januari 2024. Terwijl in de bevestigingsmail 18 sept ‘23 staat.
Iemand hier ervaring mee?
Via de klantenservice ( 1 uur gisteren en 2 uur vandaag gekost) nu een coulanceregeling gekregen (dank je wel Renuschka) aangezien het nieuwe abonnement pas ingaat zodra de nieuwe eSim thuis is bezorgd. En dat duurt een paar dagen. Dus die startdatum van januari is fictief tot een en ander is thuisbezorgd. En aangezien ik in het buitenland zit had ik graag die eSim digitaal ontvangen, maar door een storing bij Odido had ik niet die keuze. Heb gisteren wel een nieuwe eSim gekregen via de mail door een andere SD medewerker, maar dat hielp helaas niet bij het activeren van het nieuwe abonnement. Als laatste wil ik medewerker Abdul nog bedanken om me een uur in de wacht te zetten zonder terug te komen met een antwoord. Dat is zoooo niet netjes!
Bekijk origineel