Beantwoord

Kan geen eSim bestellen

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik heb recentelijk een nieuwe telefoon gekocht. Ik wil hiervoor graag een nieuwe eSim bestellen zodat ik ook kan bellen en 4G kan gebruiken op mijn telefoon. Echter wanneer ik via de Odido app een eSim probeer te bestellen staat er dat dit niet mogelijk is. Hoe kan ik het best een nieuwe eSim aanvragen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 25 April 2024, 09:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @wveldkamp, welkom op onze Community! Wat leuk om te lezen dat je een nieuw toestel hebt, bevalt deze goed? Het klopt dat je momenteel wegens IT-onderhoud niet zelf een eSIM kunt bestellen. Excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik kan eventueel een eSIM voor je klaarzetten in je Mijn Odido account of je kunt natuurlijk langsgaan in één van onze winkels. Mijn collega's helpen je daar graag met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM. Mocht je willen dat ik het voor je bestel, heb je toegang tot je Mijn Odido account? Dan kan ik het voor je klaarzetten! Even een dubbelcheck: als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***698. Gaat het om dat nummer? 

Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat! 😄

Reageer