Kan niet inloggen vanwege blokkade op SIM

  • 7 February 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd wegens een betalings achterstand die inmiddels al afbetaald is. Echter is mijn probleem dat als ik op mijn odido probeer in te loggen de code naar mijn geblokkeerde nummer wordt gestuurd. Verder zijn alle Odido chats continue vol en wordt ik naar een telefoonnummer gestuurd, maar ik zit in het buitenland.

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hey Morris, welkom op de Community! Goed dat je de betaling inmiddels gedaan hebt. Ik heb de blokkade opgeheven, dus je zou over 20 minuten weer bereik moeten hebben. Mits je een actieve bundel hebt voor in het land waar je bent uiteraard. Mocht je over 20 minuten nog niet merken dat de blokkade is opgeheven, herstart dan even je toestel. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik wens je in ieder geval nog een heel fijn verblijf in het buitenland! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Morris, welkom op de Community! Goed dat je de betaling inmiddels gedaan hebt. Ik heb de blokkade opgeheven, dus je zou over 20 minuten weer bereik moeten hebben. Mits je een actieve bundel hebt voor in het land waar je bent uiteraard. Mocht je over 20 minuten nog niet merken dat de blokkade is opgeheven, herstart dan even je toestel. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik wens je in ieder geval nog een heel fijn verblijf in het buitenland! 😄

Reageer