Beantwoord

Kan niet overstappen naar eSIM

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo, ik wil mijn simkaart wijzigen voor de esim, maar ik kreeg dit bericht toen ik dit probeerde te doen

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 15 April 2024, 16:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Skeeter662288, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het klopt dat je momenteel zelf geen eSIM kunt bestellen. Dat heeft te maken met IT-onderhoud dat momenteel plaatsvindt. Excuses voor het ongemak! Geen zorgen, ik kan een eSIM voor je bestellen. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***5100? Als je mij hierop akkoord kunt geven, bestel ik het gelijk voor je. De eSIM zal dan binnen een half uurtje voor je klaarstaan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim, daar kun je de QR-code scannen met je toestel en de eSIM ook heel gemakkelijk zelf activeren. Let op: je dient wel te beschikken over een toestel, die beschikt over deze functie. Is dat ook het geval? Anders kun je het voor de zekerheid even Googelen! 

Ik verneem graag een reactie van je, dan bestel ik het voor je! 

Ja, het is het nummer 5100

Ik wacht tot het klaar is

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Skeeter, de eSIM staat voor je klaar op deze pagina in Mijn Odido: Sim Toestel & Smartwatch | Odido. Laat je het ons weten of het is gelukt met downloaden en activeren? 😄

Reageer