Beantwoord

Klacht uitvoering contract mobiel abonnement

  • 11 April 2024
  • 9 reacties
  • 98 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

Door de klantenservice naar deze community verwezen. Vorig jaar ben ik gebeld met een “aantrekkelijk voorstel” voor verlenging. Dit is onlangs ingegaan en gebleken is dat ik nu meer betaal dan voorheen en ik heb een abonnement van 2 ipv 1 jaar. Dat laatste is ok. Maar niet als ik voor hetzelfde abonnement meer moet betalen.Blijkt dat klantvoordeel wel in mijn contract staat, maar ik daar nu kennelijk geen recht op heb. Wanneer men dat vorig jaar had gezegd, had ik uiteraard niet op deze wijze verlengd. iedereen snapt dat ik dan ook zeker geen 2 jaarabonnement had afgesloten.

Wilt u de verlenging ongedaan maken en mijn oude abonnement in ere herstellen of alsnog het klantvoordeel toepassen? 

Dank alvast voor uw medewerking.

 

icon

Beste antwoord door fremo 13 April 2024, 12:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je hebt 14 dagen na het afsluiten van een verlenging de mogelijkheid om te annuleren en terug te gaan naar de oude situatie.  Dat zou de klantenservice gewoon moeten kunnen. Wanneer heb je de verlenging afgesloten?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag fremo, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je voor hetzelfde abonnement nu meer betaald. Wellicht heeft het te maken met een bekend probleem waarbij Klantvoordeel voor Internet + TV (onterecht) kwam te vervallen. Dus dit laat ik ook graag direct voor je nakijken. Op je e-mailadres kan ik je niet vinden, dus stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer voor Internet + TV. Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Beste Marciano,

dank voor je snelle reactie. Ik heb n beetje moeite om op een forum uitgebreide informatie te verstrekken. Dit ivm privacy. Fijn dat dit dat via een privebericht kan

 

 misschien kan je oo het volgende mail adres wel al mijn gegevens vinden? XXX

 

[E-mailadres verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen fremo, uiteraard graag gedaan! Ik heb je op dit e-mailadres inderdaad kunnen vinden. Ik heb je e-mailadres gisteravond direct al verwijderd, want deze stond wel openbaar. Ik stuur je alsnog even een privébericht met meer informatie en verificatie en dan ga ik voor je aan de slag. Komt helemaal goed! 😊

Hai Marciano,

ik vond dit nummer: 8550201

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fremo, bedankt voor de verificatiecode. Deze heb ik je inderdaad gestuurd. Heb je m'n privébericht ook gelezen? Je vind je privéberichten als je helemaal rechtsbovenin het scherm op je profiel klikt. Dan komt er een scherm tevoorschijn. Als je dan op privéberichten klikt, zie je mijn berichtje met meer informatie. Zie onderstaande afbeelding:

Laten we daar even verder praten om het allemaal te regelen! 😄

Goedemiddag fremo, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je voor hetzelfde abonnement nu meer betaald. Wellicht heeft het te maken met een bekend probleem waarbij Klantvoordeel voor Internet + TV (onterecht) kwam te vervallen. Dus dit laat ik ook graag direct voor je nakijken. Op je e-mailadres kan ik je niet vinden, dus stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer voor Internet + TV. Dan duik ik er graag voor je in! 😄

 

Probleem opgelost door Marciano😁!

Ben heel erg blij met de geleverde service. Vorig jaar door Odido benaderd om mijn Abo om te zetten, zou voordeliger zijn. Abo ging Januari in, eerste nota altijd afwijkend. Dus even afgewacht, maar de facturen bleven hoger dan bij mijn oude abo. Op mijn nieuwe contract was klantvoordeel vermeld, maar daar heb ik gezien mijn abo geen recht op. Helaas was dat vorig jaar niet besproken. Het is wel de reden waardoor mijn abo duurder was. Dit alles “besproken” met  Marciano en hij begreep mijn situatie en heeft als oplossing mijn oude abonnement in ere hersteld. En dit alles was binnen een dag geregeld. 
Super service!  Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag fremo, super bedankt voor je terugkoppeling hier in je topic en voor je mooie woorden - daar doe ik het voor! Fijn dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je oude abonnement weer werkt zoals je gewend was. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een heel fijn en zonnig weekend! 🙌🏻

Reageer