klachten : kosten bellen ophangen slechte service

  • 16 June 2023
  • 8 reacties
  • 61 Bekeken

Hier ik weer na super veel klachten te hebben gehad met tmobile thuis is nu de telefoon aan de beurt in winkel nijmegen dukenburg geholpen door een medewerker die mij een toestel verkocht met een verlenging alles zou vloeiend door lopen niet dus 4 maanden dubbelen kosten niet voor 1 toestel maar 2 toestelen dus 4 keer betalen na 4 maanden en vele keren bellen waar er ook opgehangen wordt werd ik in het gelijkgesteld werd presteren ze het toch nog om geld af te schrijven niks te crediteren na weer bellen wordt er op weer opgehangen door jay janssen vervolgens nog steeds geen gehoor vervolgens wordt er ook nog eens 197 euro afgehouden terwijl mijn abbo kosten nooit hoger 60 euro zijn vanaf 5 jan gaat dit al fout op 9 juni ben ik pas in het gelijk gesteld tot op heden nog steeds niet geholpen kan iemand helpen


8 reacties

 

 

Zoals de meeste zullen weten is de tussen haakjes de aantal keren dat er gebeld is 

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Mark9988 , dit verhaal is wel heel warrig.

In het algemeen kun je het beste voor abonnementen die je in de winkel hebt afgesloten in de winkel ook weer de beste uitleg krijgen. Deze mensen kunnen ook zaken aanpassen als er iets verkeerd is gegaan. Maar over nieuwe abonnementen,  verlengingen etc. krijg je ook altijd een email bevestiging met alle details. Die zou je gewoon goed moeten lezen. Dat zal een meer gedetailleerde beschrijving zijn van de documenten/kassabon die je in de winkel hebt gekregen en akkoord voor gegeven.

Ik ben in mijn gelijk gesteld eric en van de klantenservice mag ik geen contact hebben met winkel personeel omdat hun dit hebben opgepakt dus terug naar de winkel is geen optie en onderwijl dit bericht is er vervolgens weer 2 x opgehangen 

Hier ik weer na super veel klachten te hebben gehad met tmobile thuis is nu de telefoon aan de beurt in winkel nijmegen dukenburg geholpen door een medewerker die mij een toestel verkocht met een verlenging alles zou vloeiend door lopen niet dus 4 maanden dubbelen kosten niet voor 1 toestel maar 2 toestelen dus 4 keer betalen na 4 maanden en vele keren bellen waar er ook opgehangen wordt werd ik in het gelijkgesteld werd presteren ze het toch nog om geld af te schrijven niks te crediteren na weer bellen wordt er op weer opgehangen door jeroen janssen vervolgens nog steeds geen gehoor vervolgens wordt er ook nog eens 197 euro afgehouden terwijl mijn abbo kosten nooit hoger 60 euro zijn vanaf 5 jan gaat dit al fout op 9 juni ben ik pas in het gelijk gesteld tot op heden nog steeds niet geholpen kan iemand helpen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark9988 

Ik wil graag met je meekijken en nadenken over een oplossing. Ik wil je wel duidelijk maken dat het niet de normale gang van zaken is en dat ik mijn best ga doen om je verder te helpen! Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ik heb afgelopen vrijdag avond met een verkoop afdeling contact gehad verkopen micha die heeft me super op weg geholpen en gerust gesteld samen met mij naar de juiste persoon gezocht op de facturen afdeling de fout was dat de persoon die het de eerste keer had aangemaakt het -vergeten was als het goed is 

Zou het opgelost moeten zijn maar ik wacht nog even af wat hiervan juist gaat met dit soort grove fouten mag tmobile wel iets extras doen voor hun klanten want service is ver te zoeken geweest tot ik micha aan de telefoon kreeg die man verdient echt een dikke pluim super werk goed geluisterd en denkend vanuit de klant jullie zouden er meer zoals hij moeten hebben

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark9988 

Ik ben heel blij om te horen dat mijn collega Micha je goed heeft verder geholpen. Ik hoop dat het dan ook snel is opgelost! Op de Community luisteren we ook graag naar alle klanten en denken we graag mee en zo zijn er natuurlijk genoeg collega’s in het bedrijf die dat ook doen.

Mocht ik nog iets kunnen betekenen, laat het vooral weten1

Reageer