Beantwoord

klantenservice

  • 5 September 2023
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo,

 

afgelopen week zou ik voor mijn dochter haar abonnement verlengen en daarover zoek ik nu contact maar de klantenservice is niet bereikbaar en de chatbot snapt het niet. 
Ineens is alles veranderd op de site en de app, maar als tmobile klant ben ik nergens van op de hoogte gesteld. Ik wil graag zo snel mogelijk teruggebeld worden. 

icon

Beste antwoord door eric 5 September 2023, 23:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Dorinebosch  Terug bellen doet Odido (T-Mobile) niet. 
Of je kan naar de shops gaan voor hulp of vertel hier wat je wensen zijn zodat de moderators je snel kunnen helpen.

De nieuwe site is inderdaad even wennen. Hopelijk vind iedereen snel zijn weg.

Mobiel ⬅️ Heb je nog vragen stel ze gerust

Dank je wel voor je bericht. Dat was niet helemaal m’n punt. 
Het ging niet om terugbellen. De klantenservice was helemaal niet bereikbaar. Ik heb tussen half zes en zes gebeld en ze zouden tot 20.00 u. bereikbaar zijn.
 

De site was niet een kwestie van wennen, maar deze liep continue helemaal vast. 
 

Ik wil het abonnement van m’n dochter verlengen en dat kan niet als ik op de site niks kan en vervolgens ook geen contact krijg. 
 

Reputatie 7
Badge +14

Vandaag was de klantenservice beperkter open, ook de shops waren eerder dicht. Het was hun grote verander dag. Morgen moet je zeker hulp kunnen krijgen,  er is een en ander in het aanbod gewijzigd.  Als jullie in het gezin meerdere abonnementen hebben kun je b.v.  aan ' Unlimited Samen' denken. 

Reageer