F.A.Q.

Klantvoordeel



Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi @Jason , bedankt voor je snelle reactie!

Dat van de TV box kan ik binnenkort wel even testen.

Dat van het TV uit mijn pakket halen, test ik liever niet. (vriendin gaat dat niet leuk vinden 🤣)
Maar ik dacht oprecht, dat de klant voordeel enkel van toepassing is op internet thuis en mobiel?
En dat het TV gedeelte (+ eventuele extra opties) los ervan stond?

Stel je besteld iets op de site, en je zet daar gelijk de TV uit > dan heb je alsnog klantvoordeel.
Daarom ook bovenstaande dat ik dacht dat het los ervan stond en geen invloed zou hebben op de klant voordeel.

Daarom dat ik toch maar even om duidelijkheid vraagt 😋

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maarten098, zeer logische en terechte vraag! Wanneer je enkel een TV Box van het abonnement afhaalt, zou dit niet van invloed moeten zijn op de Klantvoordeelvariant die je momenteel nog hebt. Echter, bij elke “grotere” aanpassing, zoals het toevoegen van T-Mobile TV, het aanpassen van je internetsnelheid, een verhuizing of het wijzigen van de propositie an sich (het prijsplan), zal gevraagd worden akkoord te gaan met de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden en daarmee de nieuwste variant Klantvoordeel. Je kunt dus eigenlijk altijd nagaan in de My-omgeving of jouw wijziging een grotere aanpassing is of niet, er zal altijd eerst gevraagd worden om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden - doe je dit overigens niet, dan zal de wijziging vanzelfsprekend niet plaatsvinden en dat geldt dan voor zowel de aanpassing zelf als de omzetting naar het nieuwe voordeel. 

Reputatie 4
Badge

Een vraag, ik heb op dit moment een oudere klant voordeel (beter dan de huidige).
Stel ik pas iets aan in het thuis abonnement, denk aan het kastje terug sturen i.v.m. gebruik app (op FireTV dus box is een beetje overbodig?), of helemaal geen TV meer willen. (gewoon interesse en misschien optie in de toekomst)
Heeft dat ook invloed op de oudere klant voordeel die ik nu heb?

Als ik andere topic door leest, dan lijkt enkel het aanpassen van internetsnelheid/verhuizing/verlenging ervoor te zorgen dat je overgaat op de nieuwe (voorwaarden) klant voordeel. (in mijn geval zal dat negatief uitpakken)
Ik ben wel benieuwd hoe het precies zit.

Alvast bedankt 😊

Reputatie 7
Badge +16

@Mark-DenHaag Heel graag gedaan!

We hebben verschillende versies van Klantvoordeel doorheen de jaren gehad. Voorheen kon je bijvoorbeeld andere kortingen krijgen dan nu het geval is. Mocht je nog op een oude variant van het Klantvoordeel zitten waardoor je bijvoorbeeld andere voordelen ontvangt, houd er dan rekening mee dat die variant komt te vervallen wanneer je overgaat op de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden. 

Reputatie 5

@Jason bedankt voor je reactie, wat bedoel je met je laatste zin?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark-DenHaag, goed dat je het voor de zekerheid hier checkt! Wat @Waqqas al aangeeft, klopt helemaal. Het abonnementstype bij T-Mobile voor thuis, c.q. de propositie (ook wel het prijsplan genoemd) verandert ALLEEN wanneer je iets wijzigt aan dat abonnement - niet wanneer je een mobiel abonnement wijzigt. Uiteraard gelden er voor wat betreft het Klantvoordeel zelf wel veranderingen als je overgaat op de nieuwe voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +15

@Mark-DenHaag 

Je kan hier ook de reacties doorlezen, het wordt bevestigd door moderators 

Mobiel staat hier los van en een wijziging voor mobiel heeft geen invloed op thuis.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Reputatie 5

Wanneer je enkel mobiel verlengt dan blijf je volgens mij ook 25 euro voor 1 Gbps betalen.

Voor thuis ga je alleen op het nieuwe portfolio over na een verlenging of verhuizing, mobiel staat hier los van 

Ik wil het graag zeker weten voordat ik mijn mobiel ga verlengen. Van mijn thuis blijf ik af 😉.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark-DenHaag 

Wanneer je mobiel opzegt dan zal je 40 euro voor 1 Gbps betalen.

Wanneer je enkel mobiel verlengt dan blijf je volgens mij ook 25 euro voor 1 Gbps betalen.

Voor thuis ga je alleen op het nieuwe portfolio over na een verlenging of verhuizing, mobiel staat hier los van 

Reputatie 5

Ik betaal 26 euro per maand voor unlimited op mijn mobiel (1 jaar abonnement) en 25 euro per maand voor 1Gbit vast glasvezel (primevest) ivm het “oude” combinatie voordeel.

Wat gebeurd er met de prijs van mijn thuis 1Gbit abonnement:

  • Als ik mijn mobiel opzeg
  • Als ik mijn mobiele abonnement verleng met opnieuw een T-Mobile unlimited abonnement
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Edwinb69 

Je krijgt maar 1 keer 5 euro korting op thuis, verder krijg je voor T-Mobile 2,50 korting per maand en 2GB extra per maand. Voor Tele2 mobiel krijg je ook de bijbehorende voordelen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Edwinb69 , welkom bij de community.

Je kunt in my T-Mobile vast kiezen voor klantvoordeel met je T-Mobile mobiele abonnement of met een Tele2 mobiel abonnement. Zie ook deze info pagina.

 

2 mobiele abonnementen (1× T-mobile en 1x Tele2) plus T-mobile thuis betekent dat ook 2x €5,- korting op T-mobile thuis?

Reageer