F.A.Q.

Klantvoordeel



Toon eerste reactie

44 reacties

Reputatie 5

Ik betaal 26 euro per maand voor unlimited op mijn mobiel (1 jaar abonnement) en 25 euro per maand voor 1Gbit vast glasvezel (primevest) ivm het “oude” combinatie voordeel.

Wat gebeurd er met de prijs van mijn thuis 1Gbit abonnement:

  • Als ik mijn mobiel opzeg
  • Als ik mijn mobiele abonnement verleng met opnieuw een T-Mobile unlimited abonnement
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark-DenHaag 

Wanneer je mobiel opzegt dan zal je 40 euro voor 1 Gbps betalen.

Wanneer je enkel mobiel verlengt dan blijf je volgens mij ook 25 euro voor 1 Gbps betalen.

Voor thuis ga je alleen op het nieuwe portfolio over na een verlenging of verhuizing, mobiel staat hier los van 

Reputatie 5

Wanneer je enkel mobiel verlengt dan blijf je volgens mij ook 25 euro voor 1 Gbps betalen.

Voor thuis ga je alleen op het nieuwe portfolio over na een verlenging of verhuizing, mobiel staat hier los van 

Ik wil het graag zeker weten voordat ik mijn mobiel ga verlengen. Van mijn thuis blijf ik af 😉.

Reputatie 7
Badge +15

@Mark-DenHaag 

Je kan hier ook de reacties doorlezen, het wordt bevestigd door moderators 

Mobiel staat hier los van en een wijziging voor mobiel heeft geen invloed op thuis.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Reputatie 7
Badge +16

@Mark-DenHaag Heel graag gedaan!

We hebben verschillende versies van Klantvoordeel doorheen de jaren gehad. Voorheen kon je bijvoorbeeld andere kortingen krijgen dan nu het geval is. Mocht je nog op een oude variant van het Klantvoordeel zitten waardoor je bijvoorbeeld andere voordelen ontvangt, houd er dan rekening mee dat die variant komt te vervallen wanneer je overgaat op de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden. 

Reputatie 4
Badge

Een vraag, ik heb op dit moment een oudere klant voordeel (beter dan de huidige).
Stel ik pas iets aan in het thuis abonnement, denk aan het kastje terug sturen i.v.m. gebruik app (op FireTV dus box is een beetje overbodig?), of helemaal geen TV meer willen. (gewoon interesse en misschien optie in de toekomst)
Heeft dat ook invloed op de oudere klant voordeel die ik nu heb?

Als ik andere topic door leest, dan lijkt enkel het aanpassen van internetsnelheid/verhuizing/verlenging ervoor te zorgen dat je overgaat op de nieuwe (voorwaarden) klant voordeel. (in mijn geval zal dat negatief uitpakken)
Ik ben wel benieuwd hoe het precies zit.

Alvast bedankt 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maarten098, zeer logische en terechte vraag! Wanneer je enkel een TV Box van het abonnement afhaalt, zou dit niet van invloed moeten zijn op de Klantvoordeelvariant die je momenteel nog hebt. Echter, bij elke “grotere” aanpassing, zoals het toevoegen van T-Mobile TV, het aanpassen van je internetsnelheid, een verhuizing of het wijzigen van de propositie an sich (het prijsplan), zal gevraagd worden akkoord te gaan met de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden en daarmee de nieuwste variant Klantvoordeel. Je kunt dus eigenlijk altijd nagaan in de My-omgeving of jouw wijziging een grotere aanpassing is of niet, er zal altijd eerst gevraagd worden om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden - doe je dit overigens niet, dan zal de wijziging vanzelfsprekend niet plaatsvinden en dat geldt dan voor zowel de aanpassing zelf als de omzetting naar het nieuwe voordeel. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Jason , bedankt voor je snelle reactie!

Dat van de TV box kan ik binnenkort wel even testen.

Dat van het TV uit mijn pakket halen, test ik liever niet. (vriendin gaat dat niet leuk vinden 🤣)
Maar ik dacht oprecht, dat de klant voordeel enkel van toepassing is op internet thuis en mobiel?
En dat het TV gedeelte (+ eventuele extra opties) los ervan stond?

Stel je besteld iets op de site, en je zet daar gelijk de TV uit > dan heb je alsnog klantvoordeel.
Daarom ook bovenstaande dat ik dacht dat het los ervan stond en geen invloed zou hebben op de klant voordeel.

Daarom dat ik toch maar even om duidelijkheid vraagt 😋

Reputatie 7
Badge +16

@Jason Heel graag gedaan! 😄👍

Klantvoordeel is eigenlijk in het kort de korting die je ontvangt omdat je Thuis en Mobiel combineert. Voorheen kreeg je bijvoorbeeld ook Klantvoordeel op het TV-gedeelte, in de vorm van TV-vouchers waarmee je maandelijks leuke themapakketten kon selecteren. 

Eventjes simpel gezegd: Klantvoordeel beslaat het hele abonnement en heeft niet per definitie enkel één onderdeel waar het actief op is. Dat gezegd hebbende, is het nieuwe Klantvoordeel een korting die je op het maandelijkse bedrag ontvangt op Thuis en Mobiel en niet gespecificeerde, losse onderdelen meer als kortingen (zoals bijvoorbeeld met de TV-vouchers wel het geval was). 

Je ontvangt dus ALTIJD Klantvoordeel op je abonnement, ongeacht welke samenstelling het Thuis-abonnement heeft, mits je het combineert met je mobiele abonnement.

Hoi @Peter00000, uiteraard graag gedaan! Wat betreft je Klantvoordeel van Thuis. Ik heb direct navraag gedaan bij een collega van Thuis (ik ben zelf van Mobiel): je hebt een oude versie van klantvoordeel, waardoor je meer klantvoordeel hebt dan de 5,- waar ik het over had. Deze behoud je totdat je je Thuis-abonnement verlengd naar een nieuw abonnement. Als je alleen je mobiele abonnement verlengd naar Unlimited Basis, dan behoud je je oude (hogere) klantvoordeel voor Thuis. Let wel op: op dit moment is er een probleem bij ons bekend waarbij je oude klantvoordeel wel veranderd naar Klantvoordeel €5,-. IT is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. Ik stel voor dat je nog even wacht met verlengen totdat dit is opgelost. Ik heb geen indicatie voor je van wanneer dit opgelost zou zijn, dus voor mij is het ook even afwachten en de case in de gaten houden!

Hi @Marciano van Odido  heb jij toevallig een update mbt bovenstaande situatie? Ik heb dezelfde abonnement combinatie, Unlimited + Thuis “Klantvoordeel Internet Fast” van 11,72. Is het IT probleem al opgelost zodat ik mijn Unlimited Mobiel kan verlengen zonder mijn klantvoordeel op Thuis te verliezen? Hoor het graag van je! 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Autowiel, als je een ander mobiel abonnement combineert met Internet + TV van Odido, dan verandert ook je Klantvoordeel. Je kunt hiervoor het beste een kijkje nemen op de website van Ben: https://www.ben.nl/klantvoordeel

Reputatie 6
Badge

Is het binnenkort ook mogelijk om via Simpel klantvoordeel te krijgen?

Reputatie 7
Badge +14

Dat is niet de verwachting.  Simpel is een low fring merk wat gewoon een lage prijs vraagt en verder geen toeters en bellen biedt. Zelfs unlimited vouchers in geval van een vast internet verstoring werken niet op Simpel sims.

Reputatie 3

Ik heb 6 abonnementen lopen op mijn adres 3 T-Mobile 2Tele2 en een Ben abonnement die staan allemaal op mijn adres maar krijg ineens geen klantvoordeel meer, hoe zit dat?

Momenteel heb ik een Odido Internet abonnement. Als ik 2x Odido Mobile abonnementen afsluit, kan ik dan als klantvoordeel van een 2x5 euros korting op de internetrekening?

Reputatie 7
Badge +16

@dRichardK Kan het zijn dat jij recent verhuisd bent en nog niet overal het adres gewijzigd hebt? 

Reputatie 3

Ik op alle abonnementen mijn adres aan gepast ook andere abonnement bij Tele2 en Ben zijn al weken aangepast. Maar blijkbaar hebben ze van T-Mobile mijn adres gewoon weer terug gezet naar mijn oude adres. Nu ben ik en alle andere op mijn adres hun klantvoordeel kwijt terwijl er 6 abonnementen op mijn adres staan ingeschreven. Ook de faktuur staat gewoon op mijn huidige nieuwe adres. Dus dat is dan weer vreemd. Afgelopen week kreeg ik al een bericht dat mijn klantvoordeel er niet meer was. Ook was dit het geval bij mijn vrouw.

Hoi,

Huidige situatie: ik heb nu een unlimited mobiel abonnement (Go Unlimited data & bellen) en een thuis internet abonnement (Actie: Klantvoordeel Internet Fast).
Deze afgesloten onder de noemer ‘uit en thuis', destijds voor allebei 25 euro na korting. Inmiddels iets hoger door indexatie.
Nu kan ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar er zijn sinds enige tijd 4 unlimited abonnementen. Ik wil mijn klantvoordeel op beide abonnementen niet verliezen. 
Zijn er gevolgen voor mijn klantvoordeel op mobiel of thuis abonnement wanneer ik verleng met bijvoorbeeld ‘Unlimited plus’?

Dank alvast.
Gr,
Peter

2 mobiele abonnementen (1× T-mobile en 1x Tele2) plus T-mobile thuis betekent dat ook 2x €5,- korting op T-mobile thuis?

Reageer