klantvoordeel

  • 11 September 2023
  • 11 reacties
  • 54 Bekeken

Ik en mijn vriend hebben een telefoon abonnement bij tele2 en een t mobile internet en tv abonnement. Nu hebben wij afgelopen weekend allebei ons telefoonabonnement verlengt. We krijgen echter allebei andere prijzen te zien. 

Hij krijgt €5 korting en 5gb erbij en ik €2.50 korting en 2 GB erbij. Hoe kan dit? We hebben klantvoordeel aanstaan.

Daarnaast heb ik net 1,5 uur in de wacht gestaan krijg ik net een medewerker aan de lijn die zegt dat ze niets voor mij kan doen en alleen mij kan doorverbinden. Maar in plaats van doorverbonden wordt de telefoon door haar opgehangen! Schandalig!

Ronduit slecht. 


11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen,

Aangezien ik niet weet of jullie het zelfde abonnement hebben, is het volgende het meest voor de hand liggend. Dit ligt aan je abonnement, als jij bijvoorbeeld een goedkoper abonnement hebt dan je vriend krijgt hij meer korting dan wat jij krijgt. Misschien heeft één van jullie een ouder/nieuwer abonnement waarbij andere voorwaarden gelden.

Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het doorverbinden, fouten maken zijn menselijk. Natuurlijk niet gewenst.

Vreemd want we hebben tegelijkertijd gekeken en hij kreeg een andere aanbieding met €2,- meer korting. Hoe kan dat dan?

Reputatie 4
Badge +1

Vreemd want we hebben tegelijkertijd gekeken en hij kreeg een andere aanbieding met €2,- meer korting. Hoe kan dat dan?

Wat ik ook al aangeef, dit heeft te maken met je abonnement. Als jij een goedkoper abonnement hebt dan je vriend krijg je natuurlijk ook minder klantvoordeel. Elke bundel heeft zijn eigen klantvoordeel. Ik had mijn vorige reactie nog aangevuld.

We hadden allebei precies hetzelfde abonnement maar kregen wel andere voordeel te zien in het overzicht. En we keken tegelijkertijd. 

Kun je kijken hoe dit zit?

Reputatie 4
Badge +1

Dat is vreemd, is het abonnement tegelijkertijd afgesloten? Of is de één nieuwer dan de ander? Het kan daarom zijn dat de voorwaarden anders zijn. 

 

Op deze pagina kan je alles nog even na lezen over klantvoordeel, misschien dat dit meer duidelijkheid schept. 

Reputatie 4
Badge +1

Kun je kijken hoe dit zit?

Ik ben geen medewerker, maar net als jou gewoon een klant. Ik probeer je enkel te helpen, ik kan niet in de systemen komen. Een medwerker van Odido kan je misschien helpen, deze kan later reageren op dit bericht. 

O jammer, weet jij dan of mijn vriend de klantvoordeel behoudt als je alleen 1 telefoonabonnement hebt en 1 tv/internetabonnement. 

(Dan annuleer ik de mijne) 

Reputatie 4
Badge +1

Zover ik weet behoud je vriend gewoon zijn klantvoordeel als jij je abonnement annuleert. 

Oke thanks voor je antwoord.

 

Ik wacht nog even op een medewerker die hier verder inhoudelijk op kan reageren. 

Reputatie 4
Badge +1

Oke thanks voor je antwoord.

 

Ik wacht nog even op een medewerker die hier verder inhoudelijk op kan reageren. 

Geen probleem, nog een fijne zonnige dag gewenst! 

Reageer