Beantwoord

Kosten afkopen abonnement sim only

  • 14 December 2023
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Wie kan mij vertellen hoe ik kan zien wat de kosten zijn om mijn sim only eerder af te kunnen kopen?

Er staat her en der dat het 50% is van je maandelijkse kosten zonder aktiebedrag, alleen kan ik dat zgn aktiebedrag nergens vinden. Mijn contract loopt nog tot 3 juni 2024, ik heb een opzegtermijn van 1 maand las ik. Ergens las ik ook dat je het zo zou kunnen zien wat je afkoopbedrag is als je inlogt in je eigen omgeving maar ik zie het nergens staan.

Ik heb van origine een Tele2 abo: 

2GB + Unlimited Bel/SMS

€ 13,19

icon

Beste antwoord door eric 15 December 2023, 09:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De oud T-Mobile abonnementen hadden een afkoopregeling. Tele2 abonnementen hadden dit niet en behalve de naam is alles hetzelfde gebleven. Houdt dus gewoon rekening met afkoop van in 1 keer de resterende maanden x het maandbedrag dat je nu betaald.

De oud T-Mobile abonnementen hadden een afkoopregeling. Tele2 abonnementen hadden dit niet en behalve de naam is alles hetzelfde gebleven. Houdt dus gewoon rekening met afkoop van in 1 keer de resterende maanden x het maandbedrag dat je nu betaald.

Blijkbaar niet, ik ben gebeld dat er al een tijdje een defect is aan een mast in mijn buurt waardoor ik geen bereik heb en kan ik kosteloos weg. Nu wil ik overstappen maar kreeg ik een mail met toch kosten. Gelukkig heb ik alles bewaard wat mij is toegezegd. En als dat niet het geval was dan geldt 50% van de kosten werd mij verteld.

Reputatie 7
Badge +14

@EGI 50% ex je eventuele kortingen.

MVG

@EGI 50% ex je eventuele kortingen.

MVG

Ja dat klopt, echter geldt dat voor mij niet. De klantenservice kwam zelf met het voorstel dat ik over kan stappen ivm geen tot slecht bereik. Echter heeft weer iemand iets niet genoteerd, gelukkig hebben we de opnames nog :)

@EGI 50% ex je eventuele kortingen.

MVG

Kun je mij ook vertellen waarom je collega een ander antwoord geeft in ditzelfde topic? Hoe kan het dat jullie niet hetzelfde aangeven?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @EGI, als je een Sim Only abonnement wilt afkopen, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden. Als er is toegezegd dat je kosteloos kan overstappen, kijk ik graag met je mee in je account of hier iets over te vinden is! Mocht blijken dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht, zal ik deze gelijk voor je corrigeren. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account!

Groetjes, 

Pharwin

Reageer