Beantwoord

Kosten vervroegd verlengen

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Goedendag!

 

Begin december heb ik een nieuwe 2jarige sim-only afgesloten bij Odido. Nu wil ik een Galaxy S24 halen en ik zie dat ik met vervroegd verlengen de telefoon kan kopen en m'n bel/internet contract opnieuw voor 24 maanden kan laten starten.

 

Ik lees op de bestelpagina én in een 2-pagina grote PDF (met de voorwaarden) niks over een afkoopsom van 71,-. Wel zie ik op dit forum en online mensen spreken over die 71. Klopt het dat het in mijn geval dan gratis is?

 

Hulp is gewaardeerd!

 

Groet,

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2024, 16:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn twee vormen

  1. Toestelflexibiliteit. Dit is voor mensen die nu een simonly hebben. Dan vervalt het lopende contract en start een nieuwe met een toestel. Hier zijn geen extra kosten van toepassing.
  2. Early renewel. Dit is voor mensen die al een abonnement met toestel hebben. Er wordt eigenlijk een hele vroege verlenging gedaan waarbij je een nieuw toestel direct krijgt. De afbetaling van het nieuwe toestel en het nieuwe abonnement starten aansluitend aan het oude abonnement. Er zijn wel wat andere voorwaarden, zie deze pagina waar ook de kosten zijn vermeld.

Dankjewel Eric. Ontzettend helder antwoord.

Vraag mijn dan altijd af of ik de website verkeerd interpreteer of dat het niet helder genoeg vermeld staat.

 

Anyways nogmaals dank!

Reageer