Loyaliteitsaanbieding fratsen mobiel contract?

  • 28 September 2023
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb net na meerdere contracten unl. data bij Tele2 verlengd (omdat ik een korting zou krijgen als ik dat nu zou doen, aldus email), en heb ook daadwerkelijk €3 korting gekregen (van €27,50 naar €24,50), maar mijn MijnOdido zegt nog steeds dat ik in aanmerking kom voor een verlenging. Dezelfde bundel staat als ik hier doorklik nu ineens op €22,50 terwijl ik letterlijk momenten ervoor verlengd heb voor €24,50.

 

Kan ik nu deze verlenging annuleren en opnieuw verlengen met het lagere tarief? 

 

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Quin, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik snap volkomen dat je de aanbieding van € 22,50 wil hebben. Dit gaan we voor je fixen. Ik zag toevallig net je case op Twitter en dat mijn collega je bestelling er al had uitgehaald, zodat je opnieuw de verlenging kunt doen. Ik las dat je opnieuw de € 24,50 zag. Heb je wellicht iets gewijzigd, waardoor het bedrag € 2 hoger uitkomt? Zo niet, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's van Sales. Zij kunnen je hier optimaal bij helpen en wellicht ook handmatig de extra korting toepassen. Ze staan voor je klaar op 0800-0092. Laat je het me weten als je ze hebt gesproken en of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Quin, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik snap volkomen dat je de aanbieding van € 22,50 wil hebben. Dit gaan we voor je fixen. Ik zag toevallig net je case op Twitter en dat mijn collega je bestelling er al had uitgehaald, zodat je opnieuw de verlenging kunt doen. Ik las dat je opnieuw de € 24,50 zag. Heb je wellicht iets gewijzigd, waardoor het bedrag € 2 hoger uitkomt? Zo niet, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's van Sales. Zij kunnen je hier optimaal bij helpen en wellicht ook handmatig de extra korting toepassen. Ze staan voor je klaar op 0800-0092. Laat je het me weten als je ze hebt gesproken en of het is gelukt? 😄

 Nee, ik heb niets veranderd of aangepast. De vorige keer dat ik deze prijs kreeg aangeboden was direct na verlengen. Heeft dat er iets mee te maken?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Quin, thanks voor je reactie! Wat vreemd, neehoor je zou gewoon dezelfde prijs van € 22,50 moeten krijgen. Mijn collega's van Sales kunnen je hier bij helpen. Ze staan voor je klaar en je kunt ze bereiken op 0800-0092. Een tweede optie is om even langs een Odido Shop bij jou in de buurt te gaan. Ik weet zeker dat zij dit binnen no time voor je hebben opgelost!

Laat je het me weten of het is gelukt?

Hi Quin, thanks voor je reactie! Wat vreemd, neehoor je zou gewoon dezelfde prijs van € 22,50 moeten krijgen. Mijn collega's van Sales kunnen je hier bij helpen. Ze staan voor je klaar en je kunt ze bereiken op 0800-0092. Een tweede optie is om even langs een Odido Shop bij jou in de buurt te gaan. Ik weet zeker dat zij dit binnen no time voor je hebben opgelost!

Laat je het me weten of het is gelukt?

Goeiedaag, 

 

Ik zag vandaag toevallig een Odido-winkel zitten en ben gelijk even naar binnen gestapt. Schijnbaar is die prijs alleen maar voor meerdere abonnementen op een adres (wat ik overigens niet had aangemerkt bij het uitkiezen, dus ik zet mijn twijfels bij zijn verhaal). 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @QuinTeknoLife 

Zijn alle abonnementen gekoppeld aan een Odido account? Als je ze allemaal hebt aangemeld voor klantvoordeel dan geldt die prijs van €22,50.

Reputatie 7
Badge +14

De informatie vuit de winkel kun je ook gewoon op de Odido website zien. Klik je aan dat je meerdere abonnementen hebt (vast of mobiel) dan krijg je in het groen o.a. te zien een tot € 7,50 korting op een unlimited abonnement.

Voor de unlimited start geldt dan:

Zonder klantvoordeel:

 

Met klantvoordeel:

 

Reageer