Beantwoord

Mobiel abonnement opzeggen

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik hoop dat jullie allemaal goed zijn! Ik ben momenteel niet meer in Nederland en heb een mobiel abonnement bij jullie. Helaas heb ik geen toegang meer tot mijn simkaart.

Kunnen jullie mij alsjeblieft laten weten hoe ik mijn mobiele abonnement kan opzeggen onder deze omstandigheden? Alvast bedankt voor jullie hulp! 😊

icon

Beste antwoord door cdiss 23 January 2024, 15:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

 

Hallo, bedankt voor uw hulp! Ik heb het document dat u nodig heeft naar uw e-mail gestuurd. Ik geloof dat ik niet langer onder contract sta. Dit abonnement is afgesloten toen het nog Tele2 was.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @cdiss, dank voor het sturen van het benodige document! Een collega zal het verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen. Zodra je verzoek is verwerkt, zal mijn collega een mail ter bevestiging hierover naar je versturen! 

Reageer