Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen

  • 24 December 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik kan mijn mobiele abonnement niet toevoegen in mijn account. Het geeft aan dat het op een tweede account zou zijn ingeschreven. Ik wil mijn adres ook voor mijn mobiel laten wijzigen, maar dat gaat niet als ik niet op die fictieve tweede account kan inloggen. Ik kan niet bellen en de bereikbaarheid van Odido is om te janken. Hoe valt dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 27 December 2023, 10:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik kan mijn mobiele abonnement niet toevoegen in mijn account. Het geeft aan dat het op een tweede account zou zijn ingeschreven. Ik wil mijn adres ook voor mijn mobiel laten wijzigen, maar dat gaat niet als ik niet op die fictieve tweede account kan inloggen. Ik kan niet bellen en de bereikbaarheid van Odido is om te janken. Hoe valt dit op te lossen? 

Hallo @Asterion, ik los dit graag voor je op! Krijg je toevallig de melding '’dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account?'’ Ik heb gelijk op je e-mailadres zitten zoeken en ik zag dat het nummer eindigend op ***770 en ik zag dat deze inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud account. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het goed is, zou het nu wel moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Dankjewel. Het is nu gelukt. 

Reageer