Beantwoord

Multisim opzeggen

  • 14 December 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik wil mijn multisim opzeggen. maar dat kan niet. ik heb hem niet kunnen activeren.  is ook nergens te vinden hoe ik aan een nieuwe activering code kan komen.  gebeld en die deed als of hij wel ff zou fixen maar helaas die luistert ook niet.          echt waardeloos.

icon

Beste antwoord door peet68 19 December 2023, 16:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peet, welkom op de Community! Niet leuk dat mijn collega het nog niet voor je heeft gefixt. Ik ga dit wel doen! Ik kan je multisim per direct opzeggen. Laat je me weten per welke datum ik dit kan doen? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoi maciano 

Het enige wat je collega had hoeven doen is een nieuwe qr code aan maken. Maar niet denk dat ik zo'n domme d ben. Beter luisteren was handig geweest. 

Zeg maar per direct op. Jammer dat ik nu niet alles uit mijn horloge kan halen 

Mvg Petra 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! 😊

Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! 😊

 

Bedankt. Ik heb de mail al ontvangen. 

Mvg Petra 

Reageer