Nieuw mobiel abonnement niet te koppelen met account

  • 27 October 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hi. Ik ben overgestapt van Tweak naar Odido voor glasvezel en heb kort daarna ook de overstap gemaakt van Vodafone naar Odido voor mobiel. Nou heb ik een account waarop ik het glasvezelabonnement kan zien, maar als ik het mobiele abonnement probeer te koppelen daaraan krijg ik steeds de melding “Er gaat iets fout” na het invullen van de bevestigingscode. Zowel via de app als via de website. 

Wie kan mij verder helpen?

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @7hommay 

Is het inmiddels gelukt? Anders denk ik graag met je mee!

Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @7hommay 

Is het inmiddels gelukt? Anders denk ik graag met je mee!

Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer