Beantwoord

Nieuw telefoonnummercontract

  • 24 March 2024
  • 8 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb internet bij Odido en vandaag heb ik een SIM-abonnement besteld, maar ik kon niet via het account bestellen omdat er stond dat ik geen klant was... Maar ik heb het gevonden en heb nummeroverdracht besteld, gekozen voor onbeperkt en wilde ook nog een tweede abonnement afsluiten. Maar ik heb geen optie om nog een abonnement voor mijn vriendin toe te voegen voor € 20, maar die optie was er niet.Ik kreeg een sms van Odido dat ik mijn nummer zou laten overzetten en het werd geaccepteerd, maar ik heb nog steeds niets op mijn profiel staan, en wat erger is, ik kan het nummer van mijn vriendin niet overdragen naar Odido. Hulp

icon

Beste antwoord door eric 24 March 2024, 19:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je moet eerst een actief 1e unlimited abonnement hebben om daarna voor 20 euro een samen unlimited abonnement erbij te kunnen bestellen. Even wachten totdat jouw abonnement start dus.

Dank je voor je hulp. Hij sprak samen af ​​dat ze mijn oude nummer op 24 april zouden overzetten, waarom een ​​paar dagen nadat mijn oude abonnement op 17 april afloopt?En het tweede is dat Odido mij een tijdelijk nummer heeft gegeven, betekent dit dat ze al geld vragen voor abonnementen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @IronNext 

Het tijdelijke nummer kan je negeren, gebruik je huidige simkaart tot de datum van nummerbehoud en wanneer je geen bereik meer hebt plaats dan de Odido simkaart in je telefoon.

Hallo @IronNext 

Het tijdelijke nummer kan je negeren, gebruik je huidige simkaart tot de datum van nummerbehoud en wanneer je geen bereik meer hebt plaats dan de Odido simkaart in je telefoon.

CC Dus als ik het tijdelijke nummer negeer, betaal ik er niet voor en alleen als ik het oude kwijtraak En vanaf wanneer kan ik voor € 20 een tweede simkaart voor € 20,- voor mijn vriendin kopen?Pas nadat ik mijn nieuwe erin heb gedaan, of daarvoor?

Reputatie 7
Badge +15

@IronNext

Klopt, je betaalt er nog niks voor. Zodra je abonnement actief is dan kan je hem koppelen in je Odido account en daar kan je dan een unlimited samen abonnement afsluiten voor 20 euro.

@IronNext

Klopt, je betaalt er nog niks voor. Zodra je abonnement actief is dan kan je hem koppelen in je Odido account en daar kan je dan een unlimited samen abonnement afsluiten voor 20 euro.

Dit slaat nergens op, want het lijkt erop dat mijn vriendin een tijdje zonder telefoon zal zitten totdat ze een simkaart krijgt?Want als ik het abonnement vóór 24 april activeer, moet ik het oude abonnement en het nieuwe betalen 

Reputatie 7
Badge +15

@IronNext 

Voor je vriendin wordt er nu nog niks in gang gezet enkel jouw bestelling.

Reputatie 7
Badge +14

Zolang een nummer niet is overgenomen door de nieuwe provider loopt het abonnement door bij de oude provider.  Dat is het mooie van het geautomatiseerde nummerbehoud proces tussen alle providers in Nederland. 

Reageer