Beantwoord

Nieuw toestel bij huidig abonnement

  • 16 September 2023
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

Is het mogelijk dat ik bij mijn lopende abonnement nog een nieuw toestel erbij kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 September 2023, 17:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @nadinehouwelin 

Ja, je kunt verlengen van een simonly als deze minimaal 30 dagen loopt naar een abonnement met toestelbundel.  Dat heet toestelflexibiliteit. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nadinehouwelin 

Mocht je nu een sim only abonnement hebben dan lees je hier de toestelflexibiliteit voorwaarden.

Reputatie 4
Badge +1

Mocht je geen simonly hebben kan je gebruik maken van early renewal. Meer informatie vind je hier 

 

Reputatie 2

Hallo @nadinehouwelin 

Mocht je nu een sim only abonnement hebben dan lees je hier de toestelflexibiliteit voorwaarden.

Bedankt voor deze link. Wel frappant dat hier in staat dat dit ten allertijde door Odido gestopt kan worden. Lijkt me niet gezien deze dienst letterlijk in de contract (verlenging) van t-mobile wordt genoemd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Xandrios, als je al gebruik maakt van Toestel Flexibiliteit, geldt voorwaarde nummer 9 uiteraard niet voor jou en veranderd er ook niets aan je verlenging/contract! 😄 Dit gaat over of we de optie van Toestel Flexibiliteit (in de toekomst) blijven aanbieden of niet.

Reageer