Beantwoord

Nieuwe telefoon, kan geen nieuwe E-Sim aanvragen

  • 26 March 2024
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb zojuist een nieuwe iphone gekocht. Nu gebruikte ik al een E-Sim.

 

Dus ik wil een nieuwe E-Sim aanvragen, maar als ik dat wil doen staat er het volgende: 

 

Bestel een eSIM.

Er zijn geen producten beschikbaar.

 

Hoe kan ik nu een nieuwe E-sim krijgen? Telefonisch is het ook niet gelukt helaas

 

Klantnummer staat in mijn profiel

icon

Beste antwoord door Junijop 27 March 2024, 15:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1

Hi @Junijop, wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Natuurlijk help ik je graag bij het aanvragen en activeren van een nieuwe eSIM. Vanwege onderhoudswerkzaamheden in onze systemen is het momenteel niet mogelijk om een eSIM zelf aan te vragen via Mijn Odido. Wel kan ik deze voor jou klaarzetten en het nummer van de eSIM doorgeven, zodat je hem zelf via Mijn Odido kan activeren. Wil je mij hiervoor een privébericht toesturen met daarin jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ter verificatie zodat ik dit voor je kan regelen?

Hi @Junijop, wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Natuurlijk help ik je graag bij het aanvragen en activeren van een nieuwe eSIM. Vanwege onderhoudswerkzaamheden in onze systemen is het momenteel niet mogelijk om een eSIM zelf aan te vragen via Mijn Odido. Wel kan ik deze voor jou klaarzetten en het nummer van de eSIM doorgeven, zodat je hem zelf via Mijn Odido kan activeren. Wil je mij hiervoor een privébericht toesturen met daarin jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ter verificatie zodat ik dit voor je kan regelen?



bedankt voor het snelle antwoord! heb een privébericht gestuurd!

Helaas niks meer mogen vernemen

Telefonisch niet bereikbaar

 via chat geen medewerker te spreken

 fijn een nieuwe telefoon maar geen eSIM 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Junijop ,

Het forum is geen chat met de klantenservice. Ook Sam is niet de hele dag aanwezig. Zodra hij er weer is zal hij je prive bericht lezen.

 

Hoi @Junijop ,

Het forum is geen chat met de klantenservice. Ook Sam is niet de hele dag aanwezig. Zodra hij er weer is zal hij je prive bericht lezen.

 

Nee dat is duidelijk, maar frustraties uiten over een slecht bereikbare klantenservice lijkt mij hier wel mogelijk

Reputatie 7
Badge +14

Ja, het is social media, en dat doen mensen inderdaad.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Junijop, excuses! Onze collega Sam is vandaag vrij, vandaar dat er ook geen reactie meer is gekomen. Kun je de gevraagde gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan bestel ik 'm gelijk voor je! 

Hallo @Junijop, excuses! Onze collega Sam is vandaag vrij, vandaar dat er ook geen reactie meer is gekomen. Kun je de gevraagde gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan bestel ik 'm gelijk voor je! 

Hartstikke bedankt

Reageer