Beantwoord

Nummer portering niet gelukt

  • 27 September 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering. Youfone heeft dat geweigerd omdat mijn contract te lang door loopt. Nu ga ik mijn contract afkopen en daarna zal het wel lukken. Mijn oude telefoon is gestolen dus heb niet meer mijn eigen nummer. Odido geeft een link aan waar ik mijn oude nummer moet invullen en dan krijg je een sms. Die zie ik dus nooit. 

Kunnen jullie na afkoop contract mijn nummer opnieuw opvragen bij Youfone? Je begrijpt dat ik mijn eigen nummer zo snel mogelijk terug wil hebben!

 

icon

Beste antwoord door Pjotter12222 11 October 2023, 13:09

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering. Youfone heeft dat geweigerd omdat mijn contract te lang door loopt. Nu ga ik mijn contract afkopen en daarna zal het wel lukken. Mijn oude telefoon is gestolen dus heb niet meer mijn eigen nummer. Odido geeft een link aan waar ik mijn oude nummer moet invullen en dan krijg je een sms. Die zie ik dus nooit. 

Kunnen jullie na afkoop contract mijn nummer opnieuw opvragen bij Youfone? Je begrijpt dat ik mijn eigen nummer zo snel mogelijk terug wil hebben!

 

En om het erger te maken heb ik mijn Sim gedeleted omdat ik dacht dus is mijn nummer niet. Nu heb ik niks meer aan mijn iPhone 15🥹

kunnen jullie een nieuwe esim naar mij sturen zodat ik ieder geval een nummer heb? Sorry voor het ongemak. Ik kan het zelf ook niet aanvragen omdat ik geen abonnement kan toevoegen zonder….het telefoonnummer van Odido, ik word gek.

Is er geen moderator die mij kan helpen? Ik kan niets nu met mijn abonnement.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pjotter12222 

Heb je de mogelijkheid om langs een Odido winkel te gaan? Daar kunnen ze ook gelijk meekijken met je eSim en deze herstellen. Zorg er wel voor dat je een geldig ID-bewijs hebt. Op deze pagina kun je een Odido winkel in je buurt selecteren en de openingstijden bekijken. Zij helpen je graag verder. 

Dank voor je antwoord, ik ga dat proberen. Ik kan zeker niet gewoon een nieuwe esim krijgen?

Beste Odido,

 

Vandaag langs gegaan bij de Odidowinkel in Den Haag en krijg net een sms dat de portering is gelukt! Bedankt voor het meedenken en een fijne werkdag.

Reputatie 7
Badge +9

@Pjotter12222 

Heel fijn om te horen dat het is gelukt. Ik wens je een mooi weekend toe!

Reageer