Nummerbehoud

  • 23 January 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik ben geswitcht van provider (BEN naar odido). Hierbij wilde ik mn eigen nummer meenemen alleen kon dit nog niet ivm het nog niet aflopen van mijn contract bij BEN. Toen heb ik een tijdelijk nummer van odido gekregen. Alleen nu vind ik het wel goed zo en wil ik dit tijdelijk nummer houden ipv dat ik weer van nummer verander. Is dit mogelijk?

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi noveral, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je van Ben naar Odido bent gekomen! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? 

  • Huidige/oude 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Je ordernummer en het tijdelijke 06-nummer dat je nu wil behouden

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan duik ik er direct voor je in! 😊

Ps. Houd er wel rekening mee dat mocht ik nummerbehoud kunnen annuleren, dat je huidige abonnement bij Ben niet meer automatisch stopt. Deze zal je dan bij Ben zelf nog op moeten zeggen. Maar dat moet helemaal goedkomen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi noveral, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je van Ben naar Odido bent gekomen! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? 

  • Huidige/oude 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Je ordernummer en het tijdelijke 06-nummer dat je nu wil behouden

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan duik ik er direct voor je in! 😊

Ps. Houd er wel rekening mee dat mocht ik nummerbehoud kunnen annuleren, dat je huidige abonnement bij Ben niet meer automatisch stopt. Deze zal je dan bij Ben zelf nog op moeten zeggen. Maar dat moet helemaal goedkomen!

Reageer