Beantwoord

odido app

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vandaag heb ik een Samen Unlimited abonnement, maar nu heb ik een vraagje, als ik mijn odido app open heb ik een "lege" app, mijn vader kan mijn abonnement wel inzien (zoals het hoort).

 

Is het mogelijk dat ik mijn abonnement ook kan inzien met de odido app? Of heb ik nu een nutteloze app op mijn telefoon te staan.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 December 2023, 12:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Sinds vandaag heb ik een Samen Unlimited abonnement, maar nu heb ik een vraagje, als ik mijn odido app open heb ik een "lege" app, mijn vader kan mijn abonnement wel inzien (zoals het hoort).

 

Is het mogelijk dat ik mijn abonnement ook kan inzien met de odido app? Of heb ik nu een nutteloze app op mijn telefoon te staan.

Hallo @Joe5463, welkom op onze Community! Jij zou het abonnement ook gewoon in moeten kunnen zien. Log je wel in met dezelfde inloggegevens als die van je vader? Of log je in met een apart account? Zou je voor mij de app willen verwijderen en dan opnieuw willen dowloaden om te kijken of het dan wel lukt (je beschikt dan ook meteen over de laatste software-versie). Zou je voor me kunnen checken of je hetzelfde krijgt als je inlogt via een browser/desktopversie? 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer