Beantwoord

Odido PrePaid opwaarderen mislukt

  • 20 March 2024
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ongeveer een uur geleden heb ik €10 aan beltegoed gekocht via Odido alleen kreeg ik na de betaling een bericht dat de betaling mislukt is terwijl er gewoon €10 van mijn rekening is afgeschreven (?). Krijg ook niemand te pakken bij de klantenservice. 

 

Update: zojuist wel iemand van de klantenservice aan de lijn gehad en die konden mij niet verder helpen… geven aan dat ik maar beter naar een Odido shop in mijn buurt kan gaan maar dat gaat momenteel niet. Zij kunnen ook niet aan de hand van mijn nummer zien of ik wel of niet betaald heb terwijl ik echt al betaald heb. Kan iemand mij verder helpen? Heb tot nu toe meerdere keren probleemloos prepaid gewaardeerd maar voel me nu gewoon gescammed. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 20 March 2024, 16:01

Bekijk origineel

5 reacties

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi HM, welkom op de Community en leuk dat je PrePaid gebruikt! Geen zorgen, ik zie op je screenshot dat je dit via onze eigen website doet, dus gescamd worden zal niet het geval zijn. Zet even je 06-nummer in je profiel. Dit kan onder het kopje Klantnummer en laat het me dan even weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik graag met je mee en dan moet ik het waarschijnlijk laten onderzoeken aan de hand van een betaalbewijs bij een externe partij. Ik zie je berichtje tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Hoi HM, welkom op de Community en leuk dat je PrePaid gebruikt! Geen zorgen, ik zie op je screenshot dat je dit via onze eigen website doet, dus gescamd worden zal niet het geval zijn. Zet even je 06-nummer in je profiel. Dit kan onder het kopje Klantnummer en laat het me dan even weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik graag met je mee en dan moet ik het waarschijnlijk laten onderzoeken aan de hand van een betaalbewijs bij een externe partij. Ik zie je berichtje tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Hoi, bedankt voor uw bericht. Heb zojuist mijn 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel dus hoop dat dat wat helpt. 

Hoi HM, welkom op de Community en leuk dat je PrePaid gebruikt! Geen zorgen, ik zie op je screenshot dat je dit via onze eigen website doet, dus gescamd worden zal niet het geval zijn. Zet even je 06-nummer in je profiel. Dit kan onder het kopje Klantnummer en laat het me dan even weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik graag met je mee en dan moet ik het waarschijnlijk laten onderzoeken aan de hand van een betaalbewijs bij een externe partij. Ik zie je berichtje tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Hoi, is hier inmiddels al meer over bekend? Toen ik de pagina had vernieuwd kreeg ik een bericht met dat ik het geld teruggestort zou krijgen maar heb tot nu toe nog niks ontvangen. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, bedankt voor je screenshot en het toevoegen van je 06-nummer in je profiel. Fijn om te zien dat het geld in ieder geval wordt teruggestort. Hoelang dit duurt durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, omdat het via Alphacomm gaat en ik weet niet welke verwerkingstijden zij gebruiken. Het moet in ieder geval binnen 14 dagen, maar ik gok dat je het eerder hebt. Kijk het even een weekje aan en mocht je het eerder terug hebben, laat je het me dan weten?

Op dit moment is er nog niets bekend over dat opwaarderen niet zou werken, dus ik gok dat het een eenmalige fout/hiccup in het systeem is geweest. Mocht je nogmaals opwaarderen en gaat het dan weer fout, laat het me dan weten. Dan kan ik het direct laten onderzoeken! 

Reageer