Omzetten naar Prepaid in buitenland

  • 16 September 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Na een zeer lang en vermoeiend traject heb ik gisteren (officieel al veel eerder) telefonisch mijn abonnement opgezegd en laten omzetten naar prepaid.

- ik koop af (voor 148€) dit hebben we nu meermaals bevestigd.

- behoud mijn nummer

- en verander naar prepaid

- ik had al sim only

vervolgens krijg ik een email:

 ‘we zetten je abbo om naar een prepaid’ (wat de bedoeling is) maar daarin staat o.a dat het belangrijk is dat ik in Nederland ben te tijde van de omzetting.

Het hele punt van dit hele traject is dat ik in het buitenland ben en blijf. dit was 110% duidelijk bij de medewerker en die bleef maar zeggen dat het allemaal geen probleem is.

Een vraag terugstellen waarom dit zo is en hoe ze dit nu willen oplossen lijkt onmogelijk. Natuurlijk reageert niemand.

Wie zorgt dat ik nu, na bijna een maand, goed wordt geholpen en dit kan afronden?

Ik wil graag een belafspraak maken via email en terug gebeld worden. Meermaals 40 minuten in de wacht staan is geen optie vanuit het buitenland! 
[gegevens verwijderd door moderator]

Mijn hartelijke dank,

Nijland

 

 

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @NijlandA 

Wij adviseren inderdaad om in Nederland te zijn zodat je verbonden bent met het netwerk hier. Dit doen we uit voorzorg mocht er technisch iets mis gaan dan kunnen we direct schakelen of een nieuwe simkaart uit sturen. Maar ik verwacht dat je omzetting ook in het buitenland goed zal verlopen. Mocht je problemen ervaren, laat het ons dan direct weten! We kijken dan graag hoe we je verder kunnen helpen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Kenmerk: 6250/1.18304647

Reputatie 7
Badge +9

Hi @NijlandA 

Wij adviseren inderdaad om in Nederland te zijn zodat je verbonden bent met het netwerk hier. Dit doen we uit voorzorg mocht er technisch iets mis gaan dan kunnen we direct schakelen of een nieuwe simkaart uit sturen. Maar ik verwacht dat je omzetting ook in het buitenland goed zal verlopen. Mocht je problemen ervaren, laat het ons dan direct weten! We kijken dan graag hoe we je verder kunnen helpen. 

Ik wil ook graag mijn abonnement omzetten tot prepaid. Ik heb verschillende malen geprobeerd via klantenservice maar na heel wachten, moest ik ophangen. Ik heb zelfs zittend in de vliegtuig gisteren nog contact gehad met Odido klantenservice , maar werd weer in de wacht gezet, maaoook lang he wacht en toen moesten we vertrekken.

 

Kan iemand mij helpen dit zo snel mogelijk te doen vanuit buitenland?

Bij voorbaat bedankt

Reageer