Beantwoord

Onduidelijkheid over samen unlimited

  • 13 December 2023
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb twee mobiele abonnementen die beiden kort na elkaar zijn afgelopen aan het begin van deze maand. Omdat ik graag wilde verlengen als samen un limited heb ik voor 1 van de abbo’s een verlenging aangevraagd middels een unlimited basis abonnement. Vervolgens kreeg ik nergens duidelijkheid over hoe ik het andere abonnement kon koppelen. Heb diverse malen gebeld zonder bevredigend resultaat. Na vier lange pogingen denk ik eindelijk geholpen te zijn. Ik moest voor het andere (nog niet verlengde) abbo maar even naar de plaatselijke shop voor het aanvragen van nummerbehoud en het regelen van het nieuwe contract. Dus op mijn tweede nummer staat nu een contract voor samen unlimited. Toen ik vroeg hoe het dan met mijn eerste nummer zat werd mij verteld dat dit geen probleem was. Mijn eerste nummer werd nu het tweede nummer en het tweede werd het hoofdnummer. Alleen even geduld hebben tot begin januari ivm nummerbehoud. Nummerbehoud?? Ik zit toch al bij jullie?

Nu staat er nog steeds in mijn app dat ik mag verlengen, terwijl ik dat al gedaan heb. Ik heb een contract op mijn hoofdnummer voor unlimited basis en op mijn tweede nummer, nu dus mijn hoofdnummer heb ik een contract voor unlimited samen. Het eerste abbo gaat over twee dagen in en het andere begin januari zodra ik een app ontvang dat het nummer is overgezet. Nu drie telefoonnummers in mijn app en twee nieuwe contracten en verder niets zichtbaar behalve dat ik kan verlengen. Ik snap er helemaal niks van. De izzibot is dommer dan dom , de klantenservice praat overal snel doorheen en zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken maar ik heb intussen wel drie telefoonnummers en twee nieuwe abonnementen. Mijn gevoel zegt dat het niet klopt en het lijkt er nu op dat ik dadelijk 67,50 betaal i.p.v. 40 euro. Daarnaast lijkt het wel of Odido mij helemaal niet herkent als 1 klant, mogelijk doordat ik ook twee mobiele klantnummers heb? Kan iemand mij geruststellen en mijn contracten inzien voor ik dadelijk vastzit aan iets wat ik nooit heb gewild????

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 December 2023, 23:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ron73 

Als je een samen unlimited abonnement wilt naast je eigen start/basis/plus/premium abonnement dan kan je dat regelen in je Odido account.

Je kunt niet 2 hoofd abonnementen aan elkaar koppelen 

https://www.odido.nl/samen-unlimited

En dat had niemand mij van tevoren even kunnen vertellen? Ik heb vier keer gebeld en ben in de shop geweest en jullie hebben mij zelf dit advies gegeven!

Reputatie 7
Badge +15

@Ron73 

Ik ben ook een klant maar deze informatie staat op de website..

Ik ga vanmiddag wel even met beide contracten naar de shop. Dan mag iemand mij live uitleggen hoe het zit.

helemaal mee eens, ik zou ook graag naar samen unlimited maar die mogelijkheid heb ik niet in mijn verlengen deal. Geen idee hoe het dan wel moet en ook de klantenservice weet het niet.

Mooi systeem..

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Wimpy747 ,

Bij bestaande abonnementen zul moeten controleren dat ze beide onder 1 account staan.

Als dat zo is, dan moet het eerste abonnement naar een “Helo unlimited abonnement” voor de volle prijs verlengen. Als dat abonnement actief is kun je daarna het andere abonnement verlengen met de “samen unlimited” optie die dan geboden wordt.

Je kunt dan ook onder jouw account nieuwe abonnementen aanvragen en weer kiezen voor “samen unlimited” voor 20 euro. Dit zie ik als ik inlog in “my-odido”

 

 

 

Reageer