Beantwoord

Onleesbaar contract

  • 26 September 2023
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

 

Hallo,

Ik heb zojuist mijn contract ontvangen voor de verlenging van mijn abonnement, maar de details zijn onleesbaar. Het lijkt haast wel met morse code ingevuld te zijn! 😅

 

Is het mogelijk om een leesbare variant te krijgen? 
alvast bedankt!

René

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 September 2023, 23:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rdd ,

Heb je al ingelogd op je My-Odido omgeving. Daar kun je ook het contract terugvinden.

Ah, ik ben er achter. Blijkbaar gaat er iets mis als ik de PDF op mn iPhone (15) open, apart..
Als ik m op mn macbook open is het gewoon leesbaar. 

Het probleem is inderdaad de standaard iPhone pdf reader die soms problemen heeft met het juist afbeelden van de contracten (of het contract is het probleem, maar net hoe je er tegen aan kijkt hihi). Op je iPhone kan het dus helpen om een aparte pdf reader app te installeren.

Nu ik het contract kan lezen zie ik dat de bedragen in het contract niet overeenkomen met de overeenkomst; dit staat in het contract:

Unlimited Plus E 45,00
E -6,50 korting Unlimited Plus

 

In mijn Odido staat het wel correct:

Unlimited Plus € 38,50

Klantvoordeel E7,50

Kan ik een gecorrigeerde overeenkomst ontvangen?

@eric?

Reputatie 7
Badge +14

@eric?

Ik ben een andere klant en kan geen contract aanpassen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rdd 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!

@Hajar van Odido Bedankt voor jou reactie, maar ik heb reeds met de klantenservice gesproken. Die geeft aan dat:

-Er andere bedragen in de bestel bevestiging staan tov het uiteindelijke contract
-De korting voor meerdere contracten op 1 adres totaal niet vermeld wordt

Ik vind het zeer storend dat de bestelling sterk verschild met het contract, zelfs zo dat een bepaalde korting (welke natuurlijk aan condities onderhevig is) totaal niet vermeld wordt! Ik moet Odido maar vertrouwen dat deze korting in de toekomst ook blijft bestaan… erg apart. 

Een contract (+ aanvullende voorwaarden) moet alle afspraken tussen de beide partijen weergeven, dit is nu niet het geval. 

Ik heb specifieke redenen waarom ik nu niet bij deze provider weg kan (USA data bundel), maar zodra dit ergens anders beschikbaar is, ben ik weg. 

Reageer