Beantwoord

Op mijn volkstuintje wil ik internet hebben voor beveiligingscamera's

  • 24 October 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Goededag, op mijn volkstuintje wil ik internet hebben voor beveiligingscamera's. Ik wil de beelden ook opnemen. Is een router met een sim only kaart op optie of zijn er nog andere mogelijkheden? Groet, Cello

icon

Beste antwoord door eric 24 October 2023, 20:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Cello vergeer 

Je kunt een datasim abonnement nemen. Die kun je in een 4G router of Mifi stoppen en dan een verbinding maken met de camera. Die simkaart is er ook in een unlimited variant.

 

Hi @Cello vergeer 

Je kunt een datasim abonnement nemen. Die kun je in een 4G router of Mifi stoppen en dan een verbinding maken met de camera. Die simkaart is er ook in een unlimited variant.

 

Hi Eric,

Top! Bedankt voor je advies.

Heb jij een idee hoeveel data ik moet nemen op de simkaart? Ik heb 2 camera's met sensor en ik wil het opnemen.

Groet,

Cello

Reputatie 7
Badge +14

Dat hangt ervan af waar je het opneemt. Het beste is om lokaal op te slaan op een SD kaartje. Laat alleen een “alarm” sturen naar je telefoon app als er iets is opgenomen. Dan kun je daarna inloggen en e.e.a. bekijken. Als je zo'n dataabonnement neemt kun je ook elke maand de bundel naar beneden en boven aanpassen. Dus zou je met b.v. 10 Gb kunnen beginnen.

Dat hangt ervan af waar je het opneemt. Het beste is om lokaal op te slaan op een SD kaartje. Laat alleen een “alarm” sturen naar je telefoon app als er iets is opgenomen. Dan kun je daarna inloggen en e.e.a. bekijken. Als je zo'n dataabonnement neemt kun je ook elke maand de bundel naar beneden en boven aanpassen. Dus zou je met b.v. 10 Gb kunnen beginnen.

Hi Eric,

Je heb me weer verder geholpen, dank daarvoor. Ook om het lokaal op te slaan is een top tip!

Fijne avond.

Groet,

Cello

 

Reageer