Beantwoord

Opwaarderen PrePaid lukt niet

  • 16 June 2023
  • 9 reacties
  • 311 Bekeken

Het lukt niet om de prepaid op te waarderen.  Ik vul mijn nummer 2 keer in. Klik op voorwaarden accepteren, klik 20 euro aan en dan moet ik tig keer de capcha invullen voor deze eindelijk lukt. Maar dan gebeurd er nog niks. Ik zou op betalen moeten klikken maar er staat nergens zo'n vakje.

icon

Beste antwoord door gerritvanwijk 16 June 2023, 21:35

Bekijk origineel

9 reacties

Het lukt niet om de prepaid op te waarderen.  Ik vul mijn nummer 2 keer in. Klik op voorwaarden accepteren, klik 20 euro aan en dan moet ik tig keer de capcha invullen voor deze eindelijk lukt. Maar dan gebeurd er nog niks. Ik zou op betalen moeten klikken maar er staat nergens zo'n vakje.

Meerdere browsers geprobeerd, geen verschil.  Tablet geproberd geen verschil.

Okay het is gelukt.  Wat blijkt je moet de 0 van 06 weglaten.  Misschien in de volgende update dit automatisch laten doen.

Opwaarderen is gelukt.  Maar ik zou 5 euro bonus krijgen en dat staat er niet op. Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gerritvanwijk 

Wat fijn dat het is gelukt! Je kan via My T-Mobile je registreren voor gratis 5 euro PrePaid tegoed. Als je inlogt en hierop klikt dan zou het moeten lukken.

Laat je me weten of het is gelukt?

Opwaarderen met bon lukt niet naar 1244

Niet per SMS is daar iemand bekend mee?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @markhies74 

Via welke kanaal heb je de opwaardeerbon aangeschaft? Op deze pagina zie je op welke manier je de bon kan opwaarderen. 

Laat je even weten of het zo lukt?

Gewoon in de winkel, alle 3 manieren door technisch probleem  geeft die aan.

Hier hetzelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @markhies74 

Bedankt voor het testen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres en graag ook de vouchercode dan ga ik controleren of die geldig is. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Reageer