Opzeggen 2 mobiele abonnementen

  • 10 November 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hallo,
Terwijl ik in Nederland was, hebben mijn vrouw en ik twee contracten bij t-mobile gekregen voor de nummers 06 398789 01 en 06 398789 03. We hebben het land nu verlaten en deze contracten lopen over een dag of twee af. Ik wil ze opzeggen en ervoor zorgen dat ze niet verlengen. Ik heb geen toegang tot het account omdat de sims hier niet werken, dus we kunnen de nummers niet gebruiken. Annuleer daarom het account.
Bedankt

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi @csburton, tof dat jullie tijdens je verblijf voor een abonnement bij ons hebben gekozen! Jullie kunnen je abonnement opzeggen via dit online formulier in Mijn Odido. Dit kan simpelweg ook via een verbinding via wifi. Laat je het me weten of het is gelukt?

Als ik de abonnementen voor jullie wil opzeggen, moet er een SMS-verificatie plaatsvinden, maar zonder netwerkverbinding zal je deze niet ontvangen en mag ik dit niet voor je doen. Maar met bovenstaande digitale opzegformulier moet het lukken! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @csburton, tof dat jullie tijdens je verblijf voor een abonnement bij ons hebben gekozen! Jullie kunnen je abonnement opzeggen via dit online formulier in Mijn Odido. Dit kan simpelweg ook via een verbinding via wifi. Laat je het me weten of het is gelukt?

Als ik de abonnementen voor jullie wil opzeggen, moet er een SMS-verificatie plaatsvinden, maar zonder netwerkverbinding zal je deze niet ontvangen en mag ik dit niet voor je doen. Maar met bovenstaande digitale opzegformulier moet het lukken! 😄

Reageer