Beantwoord

Opzeggen Tele2 Unlimited

  • 17 September 2023
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,

Ik probeer mijn Tele2 (nu Odido) telefoonabo stop te zetten per 31-10-2023 maar via het online opzegformulier krijg ik een foutmelding (foutmelding, probeer het later nog eens), dit al een paar dagen, telefonisch krijg ik niemand te pakken en via de chat al helemaal niet. 

Zijn er andere manieren om op te zeggen? (klantnummer staat in mijn profiel)

 

Groet Willem

icon

Beste antwoord door pino57 20 September 2023, 15:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Willem, niet leuk om te lezen dat je je abonnement wil opzeggen, maar ik help je uiteraard met alle plezier verder! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Hey Willem, niet leuk om te lezen dat je je abonnement wil opzeggen, maar ik help je uiteraard met alle plezier verder! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

 

Hoi, ik heb je gisterenmorgen een privébericht gestuurd met de nodige informatie. Helaas nog niets terug gehoord. 

Hoor graag.

 

Gr Willem

Reputatie 7
Badge +9

Hi Willem, bedankt voor je privébericht met je gegevens. Het kan even duren voordat je reactie krijgt. Het is momenteel erg druk, maar ik heb je zojuist wat aanvullende vragen gesteld. Ik zie je reactie tegemoet en dan kan ik weer voor je aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Willem, ik heb je abonnement zojuist voor je opgezegd per 31-10-2023. Hier ontvang je zo ook direct een bevestigingsmail van. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? 😊

Hi Willem, ik heb je abonnement zojuist voor je opgezegd per 31-10-2023. Hier ontvang je zo ook direct een bevestigingsmail van. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? 😊

Hoi,

 

Bevestiging is ontvangen, bedankt.

 

Gr Willem

Reageer