Beantwoord

Overstap van Simpel naar Odido in het buitenland

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo, ivm Dual Sim waarvan 1 esim en 1 fysieke simkaart op het toestel stappen we over van Simpel naar Odido. We hebben overigens al meerdere Odido abbonementen.

Nu is nummerbehoud allemaal goedgekeurd echter valt de overstapdatum precies op een dag dat we al op vakantie zijn. Dat had ik eerder verwacht want ik heb immers een overstap boete betaald hiervoor met het idee het deze week allemaal geregeld te hebben.

De esim heb ik met een tijdelijk nummer al wel in huis. Wat is nu handig op te doen? Ik weet niet of activatie in het buitenland gaat lukken en eigenlijk wil ik daar ook niet mee bezig zijn. Ik zie wel een mogelijkheid om het nummer een weekje later om te zetten maar daar krijg ik de melding op dat het nummer waar het omgaat van een ander merk is. Iemand suggesties

icon

Beste antwoord door JVN57 17 February 2024, 22:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi JVN, leuk om te lezen dat jullie al met meerdere abonnementen bij ons zitten en dat je nu ook van Simpel naar ons komt! De meest handige manier is inderdaad om nummerbehoud uit te stellen naar een datum waarop je weer terug in Nederland bent. Stuur je mij een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers en de gewenste porteerdatum? Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Reputatie 2

Hoi JVN, leuk om te lezen dat jullie al met meerdere abonnementen bij ons zitten en dat je nu ook van Simpel naar ons komt! De meest handige manier is inderdaad om nummerbehoud uit te stellen naar een datum waarop je weer terug in Nederland bent. Stuur je mij een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers en de gewenste porteerdatum? Dan kijk ik direct met je mee! 😄

 

Bedankt. Inmiddels telefonisch uitstel in orde gemaakt

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het inmiddels in orde is gemaakt, JVN en bedankt voor het laten weten! 

Reageer