Beantwoord

Per ongeluk bundel gewijzigd

  • 14 January 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb op 29 dec mijn bundel gewijzigd naar unlimited data en bellen. Er is toen automatisch 5g toegang toegevoegd. Twee dagen geleden zat ik in de app te kijken of ik dit zou kunnen verwijderen uit mijn bundel. Ik heb toen per ongeluk mijn bundel veranderd naar 20GB/unlimited bellen. Ik heb hier verder ook geen bevestiging van ontvangen. Kan ik dit nog terug draaien? Ik zie hier in de app geen mogelijkheid voor.

 

icon

Beste antwoord door PrivateHenk6 14 January 2024, 16:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.

Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.

 

Zojuist gebeld met klantenservice en hebben het meteen aangepast. Bedankt voor je antwoord superuser Eric

Reageer