Beantwoord

Pre-paid opwaarderen: Ongeldig telefoonnummer

  • 17 November 2023
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Zoals ook al door andere mensen gemeld: ik kan mijn dochters pre-paid niet opwaarderen, omdat ik een melding over een ongeldig nummer krijg:

“Ongeldig telefoonnummer Geef je telefoonnummer alsjeblieft op deze manier in: +31 63 8862197“

 

Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen.

icon

Beste antwoord door edo.loenen 20 November 2023, 11:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @edo.loenen 

We hadden een technische storing, mar dit is inmiddels opgelost. Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen? Het zou nu moeten werken. Hoor graag of het lukt!

Hi @edo.loenen 

We hadden een technische storing, mar dit is inmiddels opgelost. Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen? Het zou nu moeten werken. Hoor graag of het lukt!

 

Ja, nu is het wel gelukt.

Dank!

Dit is vandaag weer aan de hand.

Voer je je telefoonnummer in, krijg je “Ongeldig telefoonnummer Geef je telefoonnummer alsjeblieft op deze manier in: +31 63 8862197“

Doe je dat nog drie keer, want je gaat toch aan jezelf twijfelen. (Tip: een duidelijke en vooral accurate foutmelding zou erg veel helpen 🙄)

Kijk je op aanwijzing van de chatbot bij storingen, “lijk” er niks aan de hand te zijn.

En nu?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @A Prinsen, niet fijn dat je deze melding krijgt. Er zijn op dit moment inderdaad geen problemen bekend. Is het al gelukt? Zo niet, op welke manier probeer je precies op te waarderen? Ik ontvang graag zo veel mogelijk informatie van je. Dan kijk ik direct met je mee! 

Reageer