Beantwoord

PrePaid tegoed verdwenen

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 1

Prepaid kaart van €10 gekocht. op de papieren die bij de simkaart zitten staat: 

“€ 10 beltegoed waarvan € 5 na je aanmelding in Mijn Odido.”

Die €5 blijkt dus voorwaardelijk te zijn en de prepaid kaart is dus geen €10 maar €5, terwijl je €10 betaalt. Maar vooruit dan maar weer, ik meld hem aan in mijn account.

Vervolgens nog steeds geen €10 beltegoed. Je moet eerst promotionele acties aanvaarden door te registreren via 1616. Dus ik registreer het en krijg 5 euro erbij.

na een paar dagen ben ik al die promo- en winacties zat dus meld me af via 1616. wat blijkt? Mijn 5 euro is weer afgepakt.

ik vind dit een schandalige praktijk; er is geen sprake van een €10 beltegoed tenzij je openstaat voor spam en lastigvallerij. Het is koppelverkoop.

Verkoop gewoon prepaid kaarten waar daadwerkelijk het bedrag op staat waarmee geadverteerd wordt.

ik neem aan dat dit Odido-onwaardige handelen een foutje van het systeem was. Ik verzoek u dan ook om mij te geven waar ik recht op heb; ik heb mijn kaart aangemeld via Mijj Odido en dus recht op €10.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 May 2024, 16:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wizfinger, leuk dat je PrePaid gebruikt! De volgende informatie staat ook al direct bovenaan de pagina voordat je PrePaid besteld: '€ 10,00 beltegoed. Waarvan € 5,00 na registratie via My Odido.’ Het PrePaid beltegoed is dus wel gewoon € 10. Ik zie inderdaad dat je je binnen 7 dagen alweer had afgemeld van dat het systeem dit tegoed plaatst onder de geldigheidsperiode van 30 dagen, die in dit geval eerder werd afgekapt. Hoe dit precies werkt zal ik eens moeten onderzoeken. Voor nu heb ik in ieder geval een nieuw tegoed van € 5 bijgeschreven. Deze is tot 31 mei geldig en ik heb per SMS een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Reputatie 1

De €5 werd niet niet toegevoegd na het aanmelden van de kaart bij “Mijn Odido”. Ik kreeg het pas door “REGISTREREN” naar 1616 te sms’en.

Dus ófwel de mededeling bij aankoop klopt niet, ófwel het systeem heeft een bug.

In elk geval dank voor de oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wizfiner, met alle plezier gedaan! Op de website staat registreren i.p.v. aanmelden. Mocht er op de papieren aanmelden staan, stuur me er dan even een foto van. Dan kan geef ik het graag door, zodat dit wellicht aangepast kan worden, zodat ze overeenkomen! 😄

 

Reputatie 1

@Marciano van Odido 

Er staat “aanmelding in Mijn Odido”. Het maakt overigens niet uit of er “registreren” of “aanmelden” staat; de fout is dat je het helemaal niet via “mijn Odido” moet doen maar via een SMS.

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, bedankt voor je screenshot. Ik geef het door. Ik hoop dat het in de toekomst duidelijker wordt!

Reageer