PrePaid werkt niet

  • 19 September 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

sinds odido werkr mijn t mobile prepaid niet meer moet ik een nieuwe sim>\?

 


4 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi Roland,

Normaliter zou de overgang er niet voor moeten zorgen dat je sim ineens niet meer werkt. Wat gaat er precies mis? Heb je geen bereik? Krijg je de sim niet meer ontgrendeld? Heb je al eens geprobeerd het toestel opnieuw op te starten?

Het zou natuurlijk altijd aan de sim kunnen liggen, die is bij iemand anders die ik ken ook al eens kaduuk gegaan, maar dat kan ik zo uit jouw post niet opmaken.

-Gilbert

Reputatie 7
Badge +14

Als je met deze prepaid kaart langer dan 6 maanden geen actief gesprek opzwt, data verbruikt of sms laat versturen wordt de prepaid kaart gedeactiveerd.

hij deed het gewoon maar nu zegt ie geen sim werd alleen lastig gevallen door buitenlandse nummers

nu niet meer dus….. lekker rustig

Reputatie 6
Badge

Buitenlandse nummers ben ik zelf ook een tijdje door lastig gevallen, dat heeft niet zo veel met de provider te maken. Zou je eens kunnen proberen de sim uit het toestel te halen en er weer in te doen? En mocht dat niet werken, zou je dan wellicht eens kunnen testen of de sim in een ander toestel wel werkt? Mocht ‘ie in een ander toestel wel werken, dan ligt het waarschijnlijk aan je telefoon. Werkt hij in het andere toestel ook niet, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je simkaart. In het laaste geval zou je in mijn Odido een nieuwe simkaart kunnen aanvragen.

Reageer