Beantwoord

probleem nieuwe prepaid

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Heb via webshop odido prepaid simkaart gekocht. Vandaag ontvangen. Blijkt tmobile sim nog te zijn: te activeren voor 1 aug. 2024 staat er op.

Echter: na de sim in toestel gedaan te hebben (4g) wordt wel pincode gevraagd, maar er is geen verbinding met netwerk. Zo dood als een pier.

Oplossing?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 January 2024, 12:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @nz24, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Als je een nieuwe simkaart hebt aangeschaft, dient deze atlijd nog even geactiveerd te worden. Hoe je dat doet, lees je in de brief die je erbij hebt gekregen. Als er om een pincode wordt gevraagd, kun je deze altijd terugvinden op het kaartje waar je simkaart in zat. Zodra de simkaart is geactiveerd, wordt je verbonden met ons netwerk! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Reageer