Probleem nieuwe simkaart in oude telefoon

  • 22 June 2023
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Hallo! Ik heb een nieuwe simkaart gekocht (met sim only abonnement) voor mijn 2e telefoon die ik in Amerika heb gekocht en gebruikt de afgelopen 2 jaar. Het lijkt alsof die simkaart nu niet door de telefoon geaccepteerd wordt. Na het invoeren van de pincode en puk code komt er een foutmelding dat de simkaart niet herkend wordt. Is dit een bekend probleem waar iemand mee kan helpen? Moet ik hiervoor naar een Apple Store ipv T-Mobile? Alle tips welkom! Dank alvast.

eric 10 maanden geleden

Als jouw amerikaanse telefoon geen Nederlandse simkaart “lust”, dan kan T-Mobile je daar verder niet mee helpen. Er zijn geen meer smaken simkaarten beschikbaar. 

Er zijn een paar mogelijkheden..

1) Die telefoon is een 2G gsm telefoon, dat netwerk is recent door T-Mobile uitgezet.

2 Die telefoon is sim locked. (dus de amerikaanse provider die de telefoon heeft geleverd wil niet dat daar andere concurrerende sims in gaan.

3 Die nieuwe sim is niet goed, maar dat is snel te valideren door hem in een ander toestel, gemaakt voor de Nederlandse markt, te stoppen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als jouw amerikaanse telefoon geen Nederlandse simkaart “lust”, dan kan T-Mobile je daar verder niet mee helpen. Er zijn geen meer smaken simkaarten beschikbaar. 

Er zijn een paar mogelijkheden..

1) Die telefoon is een 2G gsm telefoon, dat netwerk is recent door T-Mobile uitgezet.

2 Die telefoon is sim locked. (dus de amerikaanse provider die de telefoon heeft geleverd wil niet dat daar andere concurrerende sims in gaan.

3 Die nieuwe sim is niet goed, maar dat is snel te valideren door hem in een ander toestel, gemaakt voor de Nederlandse markt, te stoppen.

Reageer