Problemen met eSIM-activering en normale simkaart na aanvraag.

  • 8 September 2023
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

Ik heb geprobeerd een eSIM aan te vragen en te activeren, maar nu werkt de eSIM niet. Ik heb deze verwijderd en nu werkt mijn normale simkaart niet meer. Ik heb geen bereik en ook geen mogelijkheid om de eSIM opnieuw te downloaden of te activeren.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi @CapRika244 @Dstevens00 @HJVDD, is het inmiddels al gelukt met de eSIM? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor jullie in! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik zou als ik jou was een nieuwe E-Sim aanvragen. Deze eerst downloaden op je toestel en dan activeren. Dit kan je doen met IDN vanuit je bank. Heb je geen telefoonnummer voor nodig. Je fysieke simkaart wordt meteen inactief als je een E-Sim activeert. 

Als dat mogelijk was, had ik het gedaan, maar ik heb geen Nederlandse bankrekening om dit te kunnen doen.

Ook voor de aanvraag van een eSIM krijg ik ook een foutmelding. 
 

 

Reputatie 4
Badge +1

Als dat mogelijk was, had ik het gedaan, maar ik heb geen Nederlandse bankrekening om dit te kunnen doen.

Ook voor de aanvraag van een eSIM krijg ik ook een foutmelding. 
 

 

Ik adviseer je te wachten op een moderator of anders via de chat contact op te nemen (via de app) zelf ook gehad destijds, en toen via de chat goed geholpen

Ik heb de app geprobeerd, maar er gebeurt echt niets. Het is constant druk, dus ik krijg geen reactie. Daarna heb ik ook even de Tele2 app geprobeerd, maar daar had ik ook niet veel geluk.

 

De app geeft ook aan dat ze niet open zijn wat ook helemaal niet klopt. 

Goedemiddag, ook werkt mijn e-sim service niet en wel op mijn fysieke simkaart.

 

Ik heb geprobeerd een eSIM aan te vragen en te activeren, maar nu werkt de eSIM niet. Ik heb deze verwijderd en nu werkt mijn normale simkaart niet meer. Ik heb geen bereik en ook geen mogelijkheid om de eSIM opnieuw te downloaden of te activeren.

Hoi! Ik heb werkelijk exact hetzelfde probleem. Wat ik ook nog erbij heb, is dat ik 2stap verificatie moet doen en de sms niet binnen krijg omdat mijn Sim is gedeactiveerd voor some reason. Als ik het probeer te activeren kan het dus niet. Verder stel ik ben er doorheen, (wat wel eerst lukte) Had ik geactiveerd met iDIN, dat werkt ook niet (infitine vragen voor cookies) (fout opgetreden).

 

Als ik opnieuw een esim wil aanvragen krijg ik ook het probleem dat er een foutmelding komt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CapRika244 @Dstevens00 @HJVDD, is het inmiddels al gelukt met de eSIM? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor jullie in! 

Reageer