Beantwoord

PUK

  • 26 October 2023
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik kan mijn PUK code niet opvragen omdat ik niet kan inloggen op odidi vanwege de tweestapsverificatie. Ik had mijn pincode 3x verkeerd gedaan, ik weet hem denk ik ook niet meer omdat ik een nieuwe simkaart heb.

icon

Beste antwoord door Cristien 26 October 2023, 18:31

Bekijk origineel

6 reacties

ik heb exact het zelfde probleem.

 

nieuwe telefoon, puk code kwijt en geen mogelijkheid om in contact te komen met odido. Kan zelf geen eens een topic aanmaken om één of andere reden, vandaar mijn reactie hier.

 

chatten wil helaas ook niet via de site, want volgens mij hebben ze die mogelijkheid niet bij odido, althans niet vandaag.

Graag zou ik voor hetzelfde probleem hulp willen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Stenn  en @Martenki  De pukcode staat ook op het kaartje waar je sim in zat? 
De snelste manier op dit moment is morgen of vanavond (koopavond) naar een shop te gaan. 
https://www.odido.nl/winkels

Is het gelukt vandaag of morgen laat het dan even weten, lukt het niet moet je wachten op de hulp van de moderators of dat voor het weekend nog lukt weet ik niet. Ze doen hun uiterste best maar het is erg druk. 🍀op dit moment.

Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) mag ook mobiel klantnummer zijn.
Fijne avond

persoonlijk ben ik niet instaat om morgen de binnenstad hier in te gaan, vandaar mijn vraag hier. 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Martenki Sorry er is nu niemand aanwezig die je kan helpen! 
Waar vind je de pukcode?

Reputatie 6
Badge +6

persoonlijk ben ik niet instaat om morgen de binnenstad hier in te gaan, vandaar mijn vraag hier. 

 

 

Hoi @Martenki, geen zorgen! Ik kan de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

@Stenn Was het inmiddels al gelukt of had je nog hulp hierbij nodig? 

 

Ik verneem het graag van jullie! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb iemand anders namens mij laten bellen en op die manier de Puk code gekregen. Alsnog bedankt @Pharwin van Odido 

Reageer