Beantwoord

pukcode opvragen niet mogelijk door 2staps verificatie

  • 27 December 2023
  • 5 reacties
  • 272 Bekeken

Goedemiddag 

Door de 2 stapsverificatie kan ik mijn pukcode niet opvragen via mijn odido en kan natuurlijk ook niet naar de klantenservice bellen. 

 

Wie kan me helpen?

 

Gr Do

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 27 December 2023, 16:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @D.D.H.J.  Heb je de mogelijkheid om iemand anders zijn telefoon te gebruiken?

 🙈 Heb je het kaartje nog waar je simkaart inzat? Daar staat ook je puc code op.Tip bewaar altijd dat kaartje.

Nu is de snelste manier naar een shop van Odido gaan https://www.odido.nl/winkels of wachten op de hulp van een moderator. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Hou er rekening mee dat door al de vrije dagen er misschien minder moderators aanwezig zijn. Het kan dus langer duren.

MVG.🧑‍🎄

Hi Cristien,

Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar dus dat kaartje is allang niet meer in bezit😅 een de dichtstbijzijnde winkel zit op 25km

Deze opties zijn dus niet haalbaar helaas, zit niets anders op dan afwachten. Waardeloos systeem met die 2stapsverificatie, je zou toch verwachten dat daar rekening mee gehouden wordt..

 

Dank voor je reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hi Cristien,

Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar dus dat kaartje is allang niet meer in bezit😅 een de dichtstbijzijnde winkel zit op 25km

Deze opties zijn dus niet haalbaar helaas, zit niets anders op dan afwachten. Waardeloos systeem met die 2stapsverificatie, je zou toch verwachten dat daar rekening mee gehouden wordt..

 

Dank voor je reactie

Klopt maar is verplicht omdat er te veel misbruik is van diefstal enz. 
Je kan er zelf rekening mee houden door het even op te schrijven 😂 ik ga kijken of er een moderator tijd heeft. Geen garantie maar doe mijn best.

 

Dank je wel! 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt dat je mij op dit topic wijst @CrisTien en fijn dat je al veel tips hebt gegeven! 😃

 

Hoi @D.D.H.J., goed dat je om hulp aanklopt, zoals je merkt helpt de Community je graag! Zelf ben ik een Internet + TV moderator en zoals CrisTien al terecht aangeeft zijn mijn mobiele collega's op dit moment verminderd bereikbaar. Sorry, ik kan je hierom niet direct met je pukcode voorzien maar geen zorgen je kan de pukcode ook snel aanvragen met je email adres. Het beste kan je hiervoor op deze link drukken om naar deze pagina te gaan: Pukcode en pincode.

De standaard optie op deze pagina is om de code op te vragen via je Mijn Odido account. Je geeft natuurlijk aan dat dit niet lukt. Niet getreurd, vlak hieronder zie je dat wij ook je pukcode via email naar je toe kunnen sturen:

Pukcode per email opvragen.

Geef het gerust aan als je nog hulp nodig hebt, je merkt hulp komt hier vanuit alle hoeken! 😁

Reageer