Beantwoord

Redenen voor permanente afwijzing

  • 11 June 2023
  • 7 reacties
  • 1089 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Ik weiger altijd te weigeren, ook al wordt het mijn eerste abonnement, en ik heb me geregistreerd in  En tot nu toe word ik altijd afgewezen, wat moet ik doen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 June 2023, 14:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4

Nu word ik nieuwsgierig. Waar gaat dit over? Graag even uitleggen s.v.p.

P.s. je post in een forum voor t-mobile gebruikers, dus het hele internet leest mee, niet alleen t-mobile medewerkers.

Reputatie 1

Mijn vraag is ik wil me abonneren op een simkaart, maar T-Mobile weigert. Dit is de eerste keer dat ik bij T-Mobile ben. Ik probeer te begrijpen waarom de weigering komt. Ik heb me aangemeld bij het BKR

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aking 

Probeer je een abonnement met toestel te bestellen? Met dit formulier kan je navragen wat de reden is voor de afwijzing.

Wat ook kan is het toestel in 1 keer aflossen of een maandelijkse toestel betaling kiezen van maximaal €10,00 en de rest direct aflossen.

Reputatie 7
Badge +14

Een provider doet een aantal checks en besluit daarop of hij jouw aanvraag wil honoreren of niet. Het is geen verplichting om jou een abonnement te verkopen. T-Mobile geeft deze informatie.  Je zou het bij een andere provider kunnen proberen , die maakt misschien een andere afweging.

Nu word ik nieuwsgierig. Waar gaat dit over? Graag even uitleggen s.v.p.afweizing 

P.s. je post in een forum voor t-mobile gebruikers, dus het hele internet leest mee, niet alleen t-mobile medewerkers.

geschreven door mij zelfe pjopzitter wil en nieuw toestel rede is verouderd loopt rege matig vast scherm dan kan ik ook helemaal nergens bij er gebeurt niets ben al heel wat jaren klant nooit geen betalings achterstand gehad dit is mn zoveelste toestel  is een aflossing bezig door fout van mn dochter was voorigjaar in turkeyen heefd er niet weetende bij stilgestaan dat biuten de grenzen geld in rekening word gebrachtlos af  bijna klaar

geen text van uitleg zie eerste

Reputatie 7
Badge +14

er gebeurt niets ben al heel wat jaren klant nooit geen betalings achterstand gehad dit is mn zoveelste toestel  is een aflossing bezig door fout van mn dochter was voorigjaar in turkeyen heefd er niet weetende bij stilgestaan dat biuten de grenzen geld in rekening word gebrachtlos af  bijna klaar

 

Hoi @paul johan opzitter , 

even voor de duidelijkheid,

  1. het abonnement van je dochter staat op jouw naam? 
  2. Heb je een betalingsregeling voor die hoge roaming kosten? Dan betaal je dus die rekening in meerdere delen/maanden?

Indien dit zo is, dan kun je tijdens de betalingsregeling jouw abonnement niet veranderen.

Zie de voorwaarden. 

 

“        Je mag je abonnement niet wijzigen of vernieuwen

  • Tijdens de betalingsregeling kun je je abonnement niet verhogen of nieuwe bundels toevoegen.
    Je kunt wel je abonnement verlagen of bundels verwijderen.

    Je abonnement vernieuwen is pas mogelijk wanneer de betalingsregeling is afgelopen. “

Dus zodra de betalingsregeling goed is afgesloten kun je dus weer verlengen met een nieuw toestel. 

 

Reageer