Rekeningnummer wijzigen en abonnement verlengen

  • 3 October 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Wat is er met de service gebeurd? Het is een onmogelijke klus om geholpen te worden. Ik snap dat er nog veel bugs zijn met de app sinds de rebrand naar Odido, maar lijkt me meer dan logisch om dan meer servicemedewerkers in te zetten om problemen op te lossen.

 

Probleem:

SInds de nieuwe app zie ik mijn abonnement niet meer en kan ik deze onmogelijk beheren. Er zijn 2 dingen die ik wil, rekeningnummer veranderen voor de facturering en internet toevoegen aan mijn abo (abo verlengen).

Het probleem is dat de chatbot totaal geen relevante informatie geeft en eigenlijk gewoon tijdverspilling is. Ik vraag dus om een servicemedewerker, maar er is er nooit een beschikbaar! 

Om toch geholpen te worden ben ik vandaag naar een filiaal geweest van Odido, en ook dat was tijdverspilling! Na 20 minuten wachten voor ik aan de beurt was, word ik door een incompetente jongen geholpen die de simpelste taken op de computer niet uit kon voeren. 1) Hij kon mijn abonnement niet terugkoppelen aan mijn email om het te kunnen beheren, 2) hij kon mijn rekeningnummer niet veranderen. Hij zat steeds te prutsen met de pc en ik zag dat hij er niet uitkwam. Na zoveel minuten vertelde ik hem maar dat ik de klantenservice nogmaals ga proberen. Zonder te excuseren en of gedag te zeggen, riep hij gelijk: “Wie is de volgende?”

 

Mijn vragen:

  1. Wat is er met jullie service gebeurd?
  1. Mag ik nog geholpen worden? 

 

En anders dan maar overstappen naar een andere provider!

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Amrani, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je nog niet bent geholpen en dat je voor niks naar een van onze shops bent gegaan. Ik had je deze ervaring graag willen besparen en ik ga je hier direct bij helpen. Dus het antwoord op je tweede vraag; natuurlijk word je geholpen! Ik ben blij dat je je weg naar de Community hebt gevonden.

Het is de laatste tijd erg druk geweest, zo ook bij mijn collega's van de chat. Uiteraard niet leuk, maar ik snap wel dat de wachtrij langer is dan normaal en dat er niet altijd direct een collega beschikbaar was. Maargoed, laten we direct kijken naar wat ik voor je kan doen; je rekeningnummer wijzigen is duidelijk, maar wat bedoel je precies met '’abonnement terugkoppelen aan mijn email om het te kunnen beheren'’? Heb je een nieuw e-mailadres en kun je hierdoor niet meer inloggen op Mijn Odido met je oude e-mailadres? Met internet toevoegen aan je abonnement (verlengen), bedoel je dat je wil verlengen naar een abonnement met een hogere databundel?

Laat het me maar weten en stuur me ook gelijk een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Amrani, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je nog niet bent geholpen en dat je voor niks naar een van onze shops bent gegaan. Ik had je deze ervaring graag willen besparen en ik ga je hier direct bij helpen. Dus het antwoord op je tweede vraag; natuurlijk word je geholpen! Ik ben blij dat je je weg naar de Community hebt gevonden.

Het is de laatste tijd erg druk geweest, zo ook bij mijn collega's van de chat. Uiteraard niet leuk, maar ik snap wel dat de wachtrij langer is dan normaal en dat er niet altijd direct een collega beschikbaar was. Maargoed, laten we direct kijken naar wat ik voor je kan doen; je rekeningnummer wijzigen is duidelijk, maar wat bedoel je precies met '’abonnement terugkoppelen aan mijn email om het te kunnen beheren'’? Heb je een nieuw e-mailadres en kun je hierdoor niet meer inloggen op Mijn Odido met je oude e-mailadres? Met internet toevoegen aan je abonnement (verlengen), bedoel je dat je wil verlengen naar een abonnement met een hogere databundel?

Laat het me maar weten en stuur me ook gelijk een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer