Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen lukt niet

  • 12 March 2024
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Beste allemaal,

 

Ik heb via de app en via klantenservice al een keer of 3/4 mijn rekeningnummer gewijzigd. Hiervoor ook al weet ik veel hoe lang aan de telefoon gezeten elke keer... In de app en als ik bel staat mijn rekeningnummer goed maar het wordt toch steeds van m'n oude rekeningnummer afgeschreven. Nu bekijk ik net de factuur voor maart en staat op de factuur wederom dat het van mijn oude rekeningnummer afgeschreven gaat worden. Ik krijg inmiddels oorlog met m'n ex hierdoor en zou dit erg graag rechtzetten voordat het weer van het verkeerde rekeningnummer wordt afgeschreven. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 March 2024, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Esmeralda, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je rekeningnummer al meerdere keren is gewijzigd, maar de facturen nog steeds van het oude rekeningnummer worden afgeschreven. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, je volledige oude rekeningnummer en je nieuwe rekeningnummer. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen! 😄

Gedaan! 

Reageer